Gravatar

#17921 Collateral 12 år siden

PredatorX (17919) skrev:
Har man stadig adgang til det danske netflix med unblock? Sorry hvis jeg spørger dumt.

Altså jeg kan i hvert fald vælge den lige nu derinde, så det går jeg da ud fra man også kan selvom man opretter en amerikansk konto? Oder was Kisbye?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#17922 Snaden 12 år siden

Ja, du har adgang til alle Netflix.

Jeg har selv en amerikansk konto.
Gravatar

#17923 Åkepool 12 år siden

tiany (17913) skrev:
Ja, kan jo godt se du ikke fik svar på dit spørgsmål. Så det må være lidt irriterende.

Så du får lige begrundelsen her:

Mange tak skal du have :)

Jeg er altid lidt nysgerrig når jeg læser sådan noget jeg kun halvt fatter noget af og som virker interessant, så tak.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17924 Kisbye 12 år siden

Moreflicks er en ret smart søgemaskine, da den kan søge samtidig i alle Netflix regioner, samt andre tjenester som Hulu+ og BBC iPlayer.
Det er forskelligt hvad der ligger på de forskelle regioner. Jeg ser også nogle gange film på den Canadiske, engelske og brasilianske.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#17925 Thomsen 12 år siden

the_paki_don (17920) skrev:
Er det ulovligt? Det er måske også et dumt spørgsmål. :)

Nej, det er fuldt lovligt at omgå geo-blocking.

Hvis du vælger at droppe den danske Netflix og i stedet melde dig til hos den billigere amerikanske Netflix, så overtræder du dog deres brugerbetingelser. Det er ikke ulovligt, men Netflix kan i teorien, hvis de opdager det og er i dårligt humør, vælge at lukke din konto.

Jeg har dog ikke umiddelbart hørt om nogen, det er sket for. Men man skal gøre sig det klart, at der er en (lille) risiko.

Hvis du har en dansk konto og bare bruger unblock til at logge på de andre lande, er der ikke nogen risiko.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17926 Kisbye 12 år siden

Thomsen (17925) skrev:
Hvis du har en dansk konto og bare bruger unblock til at logge på de andre lande, er der ikke nogen risiko.

Er det ikke i strid med deres brugerbetingelser?

Har tænkt på at de da må kunne regne ud at jeg ikke rejser rundt fysisk, så ofte som jeg skifter land.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#17927 Thomsen 12 år siden

Kisbye (17926) skrev:
Er det ikke i strid med deres brugerbetingelser?

Næ, hvilke brugerbetingelser tænker du på?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17928 elwood 12 år siden

[url= ferrel being Will Ferrel[/url]

Her er, hvad som skete da en Interviewer valgte og bruge sin Mobil til og optage et interview på, den ringer og Will reagere, det gør hun nok ikke igen hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17929 Slettet Bruger [183270890] 12 år siden

Tim Goodmans The Power Rankings

For dem som ikke er klar over det, er det en ugentlig liste hvor Tim Goodman rangerer serier baseret på de afsnit der har været vist i løbet af ugen. Med andre ord er det ikke en rangering af serierne som helhed, men de enkelte afsnit.

I øvrigt ser det ud til at BBC har gjort det igen, nemlig skabt en fantastisk serie. Denne gang i form af Orphan Black. Spændende !
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#17930 Ispep 12 år siden

Channing Tatum og Matthew McConaughey (den sidste som hovedrolle) er blevet hyret til Nolans kommende sci fi film, Intersteller. Højst overraskende valg synes jeg nu nok. Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om Tatum, mens McCnaughey har imponeret mig på det seneste, særligt i Killer Joe var han modbydelig god.

"In another surprising casting announcement, Paramount Pictures. announced today via press release that Christopher Nolan has cast Channing Tatum in supporting role for his upcoming film Interstellar. While the details are light, the announcement names Tatum’s character as a young scientist still in grad school, and who is also a star pupil of Matthew McConaughey’s Dr. Cooper, an Astrophysics professor. The press release confirms that the two Magic Mike co-stars will be reuniting on screen, though there is no telling if their roles in Interstellar will require them to be shirtless this time around."

Skriv ny kommentar: