Gravatar

#17931 Driver 12 år siden

Forsinket aprilsnar? I really hope so.

Men gad vide, hvem Nolan egentlig ville caste til en sådan film og hvem man selv ville caste, hvis man stod bag kameraet på Interstellar. Manden kan jo vælge og vrage som det passer ham.

Søren Malling og David Owe kunne være gode bud.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#17932 Ispep 12 år siden

Pis. Den er dog vist god nok mht. McConaughey ihvertfald. Så lidt sandhed var der.
Gravatar

#17933 MMB 12 år siden

Ispep (17932) skrev:
Pis. Den er dog vist god nok mht. McConaughey ihvertfald. Så lidt sandhed var der.

McConaughey medvirker også i Scorseses kommende film. Soderbergh, Scorsese og Nolan er et pænt trin op karrieremæssigt for ham i hvert fald. Synes nu heller ikke, han er decideret dårlig, men jeg må indrømme, at jeg aldrig har betragtet ham som det helt store vidunder.
Gravatar

#17934 Driver 12 år siden

Soderbergh er dog slet ikke i samme kategori som de to andre, hvis man spørger mig.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#17935 Ispep 12 år siden

Og William Friedkin. Så han er populær hos nogle af de store drenge. Har du set Killer Joe? Det er en rystende præstation han giver, som gjorde, at jeg fik utrolig meget respekt for ham. Han skulle også være god i Mud, filmen af manden bag Take Shelter.
Gravatar

#17936 MMB 12 år siden

Ispep (17935) skrev:

Og William Friedkin. Så han er populær hos nogle af de store drenge. Har du set Killer Joe? Det er en rystende præstation han giver, som gjorde, at jeg fik utrolig meget respekt for ham. Han skulle også være god i Mud, filmen af manden bag Take Shelter.

Nej, det har jeg faktisk ikke. Min bedømmelse af ham er uden tvivl også baseret på nogle af hans ældre præstationer. :)
Gravatar

#17937 Batsy 12 år siden

Synes nu han ikke var til at kende i Reign of fire, med Christian bale som jeg fandt herligt underholdene.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17938 Ispep 12 år siden

Well, så ved du næsten ikke hvem han er hehe. Killer Joe og Lincoln Lewyer burde du se. Har ikke set Magic Mike, så ved ikke om han er god der.
Gravatar

#17939 Driver 12 år siden

Der er heller ingen grund til at se Magic Mike.
Gravatar

#17940 Wangsgaard 12 år siden

Magic Mike er en fin film :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: