Gravatar

#18441 Hr. Nielsen 12 år siden

Ispep (18440) skrev:
Herunder indgår det brede publikum, såsom fans og biografgængere, ikke.
Udover at der ikke nødvendigvis er et modsætningsforhold mellem disse fagkyndige som du kalder dem og fans/det brede publikum, så kan du da ikke selv definere hvad der udråbes til klassikere nødvendigvis og afskære de fakta der rent faktisk spiller ind eller kan gøre det???? Disse instanser indgår jo netop også eller kan gøre det, uanset om du fornægter det eller ej??? En klassiker er altså ikke noget en lille samling af insidere alene har siddet og bestemt Ispep og på vores alle vegne, derefter udråbt til en sådan:-D De er en del af billedet!

Det var netop der It's A Wonderful Life kom ind, hvis du stadig ikke har fanget det eksempel? Den blev kritiseret i sin samtid, men via flere visninger igennem årene efter i Tv, hvor 'fans/det brede publikum' tog den til sig og kom til at elske den (som en julefilm:), blev den netop til den klassiker den regnes for nu (hvor den så vidt jeg husker, nu også befinder sig på din elskede klassiker-liste). Det var ikke noget en samling af fagkyndige eksperter gjorde den til FØR det!!!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#18442 Ispep 12 år siden

"Fans" er et ekstremt vidt begreb. Hvis man tager "fans" med i ligningen, så åbner man døren til gud og hvermands mening. Hvis man sikrer kvalitet sådan, så synes jeg begrebet er værdiløst. Derudover, så har vi fans stadig ikke direkte indflydelse eller "stemmeret" medmindre man befinder sig på IMDB. En legeplads for alle. Vi kan måske tale om indirekte indflydelse, men vi har ganske enkelt ikke en jordisk chance for at aflæse tendenserne, hvis man tager udgangspunkt i "fans". Skal vi så sortere "de rigtige fans" fra de mindre rigtige? Og i givet fald, hvordan? Jeg mangler i den grad svar.
Gravatar

#18443 Hr. Nielsen 12 år siden

# Jeg vil mere påstå du har fattet hat og snakker lidt i øst og i vest lige nu :)
Gravatar

#18444 Ispep 12 år siden

Aha!!
Gravatar

#18445 Hr. Nielsen 12 år siden

#44 Nemlig:) Eller også forstår jeg ikke helt hvor du blæser hen, uden det virker lidt uoverskueligt og jeg samtidig ikke føler mig forstået:-D
Gravatar

#18446 gi-jones 12 år siden

misuma (18439) skrev:
Mine katastrofertanker omkring kræft og hjertesygdomme har taget til her på det sidste. I dag tog jeg mig sammen og smuttede til lægen.

Det yderste korte af det lange:

Sidder nu på Sygehuset, i venteværelset. Kigger på min EKG og googler. Dumt. Som jeg læser det, ER der noget galt med tikkeren.
Det klogeste er nok at lade lægerne læse den for dig...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18447 misuma 12 år siden

Resultat af lægebesøget:

Min læge kunne ikke udelukke, at jeg MÅSKE har haft en blodprop i hjertet. Min hjerterytme er lavere end gennemsnittet ( Hvilket åbentbart er godt, hvis man løber som jeg, ifølge assistenten )

Det hele føltes rodet og forvirrende. Han synes ikke der var grund til den store bekymring...endnu. Hvilket strider imod en mulig blodprop (?!)

Nye og mere grundige test skal laves på sygehuset. Jeg venter nu på brev.

Nævnte jeg, at jeg er sk*debange og dagens forløb ikke just har hjulpet med at fjerne katastrofetankerne.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18448 Collateral 12 år siden

Jeg kan virkelig godt forstå at det er et skræmmende og rodet forløb, det bliver hårdt med ventetid. Jeg håber det bedste for dig og ikke mindst at du får nogle klare svar når du kommer på sygehuset.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18449 misuma 12 år siden

Tak Collateral Ü Tanken om ikke at være der i mine børns liv, driver mig til vanvid. Jeg hulkede som en tøs da jeg kom hjem...flot.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18450 HonoDelLoce 12 år siden

Du skal dog huske på, at de yderligere tests ville blive fremskyndet, hvis lægen fandt det nødvendigt :)

Koldt vand i blodet :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: