Gravatar

#18591 gi-jones 11 år siden

Davenport: Er du en stor fan af Jesus?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18592 Mikkel Abel 11 år siden

davenport (18590) skrev:
Well, Beatles gjorde det (uden distance) ;)
(Dem kan jeg heller ikke lide :))



Bare vigtigt at huske, at John Lennons citat blev totalt misforstået/taget ud af kontekst. :P
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18593 davenport 11 år siden

Gi - synes han havde et fedt skæg!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18594 gi-jones 11 år siden

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18595 Ispep 11 år siden

Bill Irwin og Casey Affleck har tilsluttet sig Nolans Interstellar. Det er da epic cast.

6/6
Gravatar

#18596 BN 11 år siden

Hvis alle reklamer var så gode som denne her (instrueret af Kar Wai Wong), så jeg gerne flere af dem:



5/6
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18597 Ericmase 11 år siden

Filmz TVs YouTube kanal duer igen! 6/6

The Movie Nerd is here...
Gravatar

#18598 Snaden 11 år siden

Fuck yeah! 65kr til resten af måneden!

6/6
Gravatar

#18599 frankdrebin 11 år siden

BN - en mand af få mord (18596) skrev:
Hvis alle reklamer var så gode som denne her (instrueret af Kar Wai Wong), så jeg gerne flere af dem:



5/6



Der er faktisk lavet 8 af de kortfilm under det samlede navn "The Hire". BMW havde på det tidspunkt de lavede dem, sådan at man kunne få dvd'en med alle film på gratis på deres hjemmeside.. Jeg har den, og de rigtig fede med nogle fede skuespillere!

Min yndlings er nok [url=


EDIT

Wiki - The Hire
Gravatar

#18600 BN 11 år siden

frankdrebin (18599) skrev:
BN - en mand af få mord (18596) skrev:
Hvis alle reklamer var så gode som denne her (instrueret af Kar Wai Wong), så jeg gerne flere af dem:



5/6



Der er faktisk lavet 8 af de kortfilm under det samlede navn "The Hire". BMW havde på det tidspunkt de lavede dem, sådan at man kunne få dvd'en med alle film på gratis på deres hjemmeside.. Jeg har den, og de rigtig fede med nogle fede skuespillere!

Min yndlings er nok [url=


EDIT

Wiki - The Hire


Tak for info. Jeg opdagede disse kortfilm idag. Kunne godt se, at der var mere end én, men ikke at der var hele otte af slagsen. Jeg synes ikke, jeg er stødt på dem før. (Ellers har jeg ihvertfald glemt det.) Jeg blev opmærksom på dem, fordi jeg faldt over Kar Wai Wongs navn. De ligger vist alle på YouTube, så jeg tager et kig ved lejlighed. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: