Gravatar

#1871 gi-jones 14 år siden

Wang (1870) skrev:
#1869 molekylærbiologi er det sejeste i verden!!!!!!!
Det troede jeg også indtil hun på det bestemteste forklarede at det var HELT udelukket at hun ville lave en dinosaur til mig. Siden da har jeg forholdt mig skeptisk.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1872 wimmie 14 år siden

Fusk!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1873 HonoDelLoce 14 år siden

Efter en nat betænkningstid

District 9 - 4/6 for en film, der er dygtig, men ikke udnytter sit potentiale fuldt ud..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1874 Bobby Singer 14 år siden

#1873 Enig. District 9 er en fin lille sci-fi film, men det virker bare som om, at den kunne være så meget mere. Den er i hvert fald en smule overvurderet fra anmeldernes side efter min mening.
Idjit
Gravatar

#1875 HonoDelLoce 14 år siden

Castiel (1874) skrev:
#1873 Enig. District 9 er en fin lille sci-fi film, men det virker bare som om, at den kunne være så meget mere. Den er i hvert fald en smule overvurderet fra anmeldernes side efter min mening.

Exactly ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1876 Wangsgaard 14 år siden

gi-jones (1871) skrev:
Det troede jeg også indtil hun på det bestemteste forklarede at det var HELT udelukket at hun ville lave en dinosaur til mig. Siden da har jeg forholdt mig skeptisk.

Det er faktisk molekylær mirkobiologi der er det sejeste i verden !

Har snart fri, og i aften står den på druk og hygge med to af mine vennner. Vi skal drikke irishcoffee, drikke rødvin, spise god mad, drikke øl, til koncert og drikke mere øl....Og ja i den rækkefølge !!!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#1877 wimmie 14 år siden

Hvem skal I til koncert med?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1878 Batsy 14 år siden

Annie lennox, 6/6

Fantasisk rørende sang, man kan ikke lade være med at tænke på at Lord of the rings var fantastisk, men alt har en slutning :(, men glæder mig til hobbiten vil blive ligeså god som De andre.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1879 filmz-Bruce 14 år siden

10 års fængsel for mordforsøg - 6/6

At Bjørn Elmquist formentlig en dag skal brænde i helvede - 6/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1880 Wangsgaard 14 år siden

wimmie (1877) skrev:
#1876 Hvem skal I til koncert med?
Var inde og se The xx. Jeg er helt vild med deres musik, så glædede mig virkeligt meget... måske for meget? Lyden var ikke optimal, og til tider var bassen så høj at jeg næsten blev helt dårlig. Ligeledes stod der en gruppe unge "børn" som skulle holde snakkeklub og finde deres andre venner så de kunne komme op foran!. The xx's musik er der ikke så meget gang i og det kræver at man kan komme ind i stemningen, men dette var lidt svært med børnene. Musikken lød næsten på albummet og ønskede måske lige mere af dem. Det blev noget bedre sidst i koncerten da publikum kom lidt med og sluttede godt. Overall var det en okay koncert men forventede mere. Opvarmnings bandet var super godt... tror de hed newlook.
3½-4/6
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: