Gravatar

#19221 PredatorX 10 år siden

Okay... Anthony Hopkins må officielt være helt på månen. Breaking Bad er en god serie, men den er ikke engang på min top 5. Serien kører ofte i tomgang (især i sæson 3 og 4). Mange af karaktererne udvikler sig overhovedet ikke, og bliver derfor sindssygt frustrerende i længden. Breaking Bad kommer derfor til at stå i skyggen af langt overlegene serier som The Wire, Sopranos, Mad Men og Deadwood. Selv Boardwalk Empire er bedre på alle leder og kanter.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#19222 the_paki_don 10 år siden

FIFA 14 kan købes til nuværende konsolgenerationer og så byttes til en next-gen version til en lav pris senere.

God stil! 6/6!

Og må hellere snart komme i gang med Breaking Bad så! :D
Gravatar

#19223 Mikkel Abel 10 år siden

GTA V - 6/6.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19224 Batsy 10 år siden

MikkelAbel (19223) skrev:
GTA V - 6/6.


du mener 666, the number of the beast. Beast game, awesome game!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19225 Kisbye 10 år siden

Up the irons!!
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#19226 MMB 10 år siden

PredatorX (19221) skrev:
OMange af karaktererne udvikler sig overhovedet ikke, og bliver derfor sindssygt frustrerende i længden.


Hvem?
Gravatar

#19227 Batsy 10 år siden

Foeller (19226) skrev:
Hvem?


Sad jeg også at tænkte, de ændrer sig alle sammen, hvertfald dem som har været der næsten fra start af, især i Sæson 5.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19228 PredatorX 10 år siden

Foeller (19226) skrev:
Hvem?


Min anke går primært på Jesse (og så Walts interne familiedynamik). Jeg har dog ikke set sæson 5, så det er meget muligt jeg ser anderledes på det senere hen :) Ved andet gennemsyn er det dog tydeligt at serien mister fodfæste i sæson 3 og 4. Jeg siger dog ikke serien er dårlig eller noget, jeg undrer mig bare meget over den eufori folk omtaler den i. I mine øjne findes der langt stærkere, og bedre fortalt, tv-serier...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#19229 misuma 10 år siden

http://m.ign.com/videos/2013/10/17/charlie-country...

Jeg håber Shia vinder lidt mere respekt med filmen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19230 Batsy 10 år siden

misuma (19229) skrev:
http://m.ign.com/videos/2013/10/17/charlie-countryman-trailer-1

Jeg håber Shia vinder lidt mere respekt med filmen.


Han fik min respekt i Transformers, jeg ud af få synes at han er herlig som den kiksede Sam men det så bare mig.

Han fik dog en større respekt når jeg så ham i Lawless hvor han var perfekt castet.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: