Gravatar

#19561 Mikkel Abel 10 år siden

At tro man har fået stjålet sin pung nede i byen og derefter bruge to timer på at cykle hele byen rundt for at lede, anmelde det til politiet og få banken til at spærre sit hævekort. Alt for at komme hjem og opdage den ligger i sin anden jakkes lomme. Haha, kæft en lorte dag og jeg er godt nok naiv. Og jeg burde læse til eksamen i morgen!

1/6. Det var alligevel dejligt at se den igen og nu lærer jeg forhåbentlig, at dobbelttjekke før jeg går helt i selvsving. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19562 Herrguth 10 år siden

En ny sjov teaser til den nye muppets film! Jeg glæder mig! Som altid er der et hav cameos. - 6/6

Spændende at se, om den får lov at komme i biograferne i DK, nu den forrige film sprang biograferne over herhjemme.
Gravatar

#19563 elwood 10 år siden

Jeg håber på det bedste men må indrømme jeg synes ikke trailerne har fanget mig så meget den her gang, synes mere det blot ligner at de har for stor fokus på og vise alle de kendte som de har med i filmen.

Plottet virker dog til og ku ha en del gode jokes i sig, så jeg håber på det bedste.

Filmen i biffen tror jeg ikke man skal regne med, man vil ikke lave danske stemmer til den, og biograferne ser det som børnefilm, så nope tror desværre den springer biffen over som den første også gjorde.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19564 Snaden 10 år siden

elwood (19560) skrev:
Hmm David Lynch, og Twin Peaks again?


What? Er det seriøst??
Gravatar

#19565 elwood 10 år siden

Yep, den er go nok, men det kan være noget så enkelt som lidt xtra bonus guf til den kommende Blu ray udgivelse, men ja den er go nok.

Spændende og se, hvad det ender ud med, tænker det måske er et mini afsnit af en art der laves til udgivelsen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19566 Snaden 10 år siden

Fantastisk, intet mindre!
Gravatar

#19567 Mikkel Abel 10 år siden

Interessen vækkes i hvert fald når det er Lynch selv der er ombord.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19568 Slettet Bruger [183270890] 10 år siden

Er blevet fritaget fra at skulle betale dansk skat, hvilket er meget dejlligt. Til gengæld skal jeg så lige finde ud af, hvorledes selvangivelsen skal udfyldes.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#19569 the_paki_don 10 år siden

#68

Der er fordele i at bo i Jylland, kan jeg høre... :)
Gravatar

#19570 Slettet Bruger [183270890] 10 år siden

Ja vi har jo altså lidt vores egne regler :)

Nah bor dog i Sverige, så det er derfor. Der er en skattemæssig fordel, hvor meget ved jeg så ikke lige. Et eller andet skal man jo også kompenseres med for at bo der :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: