Gravatar

#19571 misuma 10 år siden

Fra serien Fringe:

"I think it's a canine tooth"

oversat i serien til:

"Jeg tror det er en kanin tand"




Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19572 misuma 10 år siden

Tillykke Davenport, lad os skåle i et glas bacon!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19573 HonoDelLoce 10 år siden

Har lige hørt en sang, hvor omkvædet lød
"Jesus was a mushroom, aaaha
he was a fungus that walked among us, ahaa"

10/10!!!

Det fede er, at det udsagn er fuldt ud lige så gyldigt som "Jesus var guds søn" ...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19574 Ericmase 10 år siden

eg er stolt af at kunne præsentere "DANMAG 2029" som jeg selv er med i. Enjoy!



6/6!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19575 wimmie 10 år siden

Januar 1/6

Årets kedeligste måned...og ekstra kedelig i år; den skal bare overståes... Tror aldrig jeg har været så træt og dvask - er jo nærmest limet til sofaen det meste af dagen :/
Kan knap nok tage mig sammen til at se film, så er det slemt.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#19576 HonoDelLoce 10 år siden

Afslutningen på Dexter

0/10
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19577 Snaden 10 år siden

HonoDelLoce (19576) skrev:
Afslutningen på Dexter

0/10


Ja, de sidste 5 sæsoner er pænt ringe.
Gravatar

#19578 Collateral 10 år siden

HonoDelLoce (19576) skrev:
Afslutningen på Dexter

0/10
Ja hold kæft hvor var jeg skuffet. Har nærmest ødelagt min glæde ved hele serien at de har lavet en så ringe og vægtløs afslutning. Øv! Og jeg har ellers forsvaret serien til det sidste.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#19579 HonoDelLoce 10 år siden

Snaden (19577) skrev:
HonoDelLoce (19576) skrev:
Afslutningen på Dexter

0/10


Ja, de sidste 5 sæsoner er pænt ringe.


Jeg er faktisk ret glad for næsten alle sæsonerne..



Collateral (19578) skrev:
Ja hold kæft hvor var jeg skuffet. Har nærmest ødelagt min glæde ved hele serien at de har lavet en så ringe og vægtløs afslutning. Øv! Og jeg har ellers forsvaret serien til det sidste.


Det er simpelthen forfærdeligt ! Som du har jeg også forsvaret serien til det sidste (og ikke bare for at forsvare den, vel at mærke, men fordi jeg vitterligt har været rigtigt glad for den) - men den afslutning... Fy for py for !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19580 Collateral 10 år siden

HonoDelLoce (19579) skrev:
Snaden (19577) skrev:
HonoDelLoce (19576) skrev:
Afslutningen på Dexter

0/10


Ja, de sidste 5 sæsoner er pænt ringe.


Jeg er faktisk ret glad for næsten alle sæsonerne..



Det er simpelthen forfærdeligt ! Som du har jeg også forsvaret serien til det sidste (og ikke bare for at forsvare den, vel at mærke, men fordi jeg vitterligt har været rigtigt glad for den) - men den afslutning... Fy for py for !
Jeg tænker meget at jeg har ladet tvivlen komme seriens sidste sæson til gode. Har haft det fint med sæsonerne op til, men sidste sæson var jeg tvivlene omkring hele vejen, men forventede hele tiden at noget af betydning ville ske. Men ALT fremstod vitterligt totalt ligegyldigt i slutningen. Al den opbygning og frem og tilbage til ingen verdens nytte.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: