Gravatar

#19591 Ispep 10 år siden

Paramount går digitalt. Åh well, det måtte også komme.

http://www.theguardian.com/film/2014/jan/21/paramo...
Gravatar

#19592 Giraffen 10 år siden

Gravatar

#19593 Åkepool 10 år siden

#19592 - Damn, jeg skulle lige til at linke til det :(

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19594 Batsy 10 år siden

Kan godt lidt at Tim Roth ikke mistænkes for det, er det måske fordi han er britisk? :DD
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19595 Mikkel Abel 10 år siden

Jeg hælder mere til at han og Tarantino nok er ganske gode venner, samt Tim Roth er den eneste hvor agenten ikke har været indeover. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19596 Collateral 10 år siden

Der er lidt forskellige udlægninger af sagen. Læste på Den of Geek at det skulle være enten Dern eller Madsens agent og at han havde sendt manuskriptet til 6 skuespillere. Under alle omstændigheder er det pisse ærgerligt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#19597 Batsy 10 år siden

Mikkel Abel (19595) skrev:
Jeg hælder mere til at han og Tarantino nok er ganske gode venner, samt Tim Roth er den eneste hvor agenten ikke har været indeover. :)


I know, laver bare fis udfra mine egne begregninger og fordomme for amerikaner :P


Hellere en engelsk bøf end amerikansk BBQ, hellere engelske film, humor, damer, mad, musik end amerikansk :P

Men ja det er dybt ærligt, kun være fedt at se Tim Roth sammen med Tarantino igen i en western tilmed.

Frygter næsten Tarantino går hen og laver et remake igen, ikke at det dårlige remakes så synes jeg nu når han er original så er han bedst.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19598 Mikkel Abel 10 år siden

Batsy (19597) skrev:
Hellere en engelsk bøf end amerikansk BBQ, hellere engelske film, humor, damer, mad, musik end amerikansk :P


Ser du hellere engelske film end amerikanske??? :OO




Batsy (19597) skrev:
Frygter næsten Tarantino går hen og laver et remake igen, ikke at det dårlige remakes så synes jeg nu når han er original så er han bedst.



Remakes? Hvilke remakes? Går udfra du refererer til "Django Unchained". Jeg synes næsten ikke man kan kalde det et remake af "Django" (1966), det er jo ekstremt begrænset hvor meget de har tilfælles. Og Tarantino er jo kendt for at bruge utallige referencer og "kopierede" scener. Selv i hans tidligste film.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19599 Skeloboy 10 år siden

Nu kommer det lidt irriterende og ligegyldige indlæg...men Tarantino er altså lidt overvurderet.

Reservoir Dogs
Pulp Fiction
Kill Bill 1 & 2

Resten er fra ok til ringe.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19600 Batsy 10 år siden

Mikkel Abel (19598) skrev:
Remakes? Hvilke remakes? Går udfra du refererer til "Django Unchained". Jeg synes næsten ikke man kan kalde det et remake af "Django" (1966), det er jo ekstremt begrænset hvor meget de har tilfælles. Og Tarantino er jo kendt for at bruge utallige referencer og "kopierede" scener. Selv i hans tidligste film.


http://www.imdb.com/title/tt0076584/?ref_=nv_sr_2

Men nej vidste ikke helt om jeg turde sige remakes, men synes Tarantino er bedst når han selv laver film fra sit eget hoved og ikke film som har været lavet før hvor Tarantino så gør dem bedre ifølge mange. Har ikke selv set de orginale men kan forstille mig at jeg bedre kan lide Tarantinos udgaver.



Angående de Amerikanske og engelske film, så synes jeg at især britiske komedie film og britiske instruktør er bedre end de amerikanske. Har også flere engelske skuespiller som mine favoritter, eller de er hvertfald fra UK som regl,

Nolan, Edgar Wright, Paul WS anderson, Paul Greengrass, Ridley Scott, David Yates og Martin McDonagh for at nævne nogle instruktører.

Engelske, Welsh n so on skuespiller som Christian Bale, Ian Mckellen, Emma Watson, Tom Hiddlestone, Michael Fassbender, James Mcvoy (skotsk i know), Patrick Stewart, Simon Pegg, Nick frost, Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Michael Gambon, Brian Cox, Liam Nesson, Daniel Cragi, Ralph Fiennes og mange flere.

Pointen er at jeg synes der kommer bedre ud af Engelske (skotske, Iriske, Welsh, Nord irland) end der gør fra amerikanske skuespiller og instruktør generelt. Plus jeg synes der er flere engelske små perler som In Burges, Bronson, Cornetto trilogien, Dr No, Monty Python, A clockwork orange, Lawrence of Arabia som er awesome.

I prefere the British works more than the American work. Så fortrækker jeg også Britisk, Skotsk, Irisk, Australisk fremfor den amerikanske accent såsom Boston eller den sydlige accent føj.

Selvom der masser af gode amerikanske instruktør, skuespiller og film derude har jeg dog flest favoritter som Britiske, skotske eller deromkring.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: