Gravatar

#19691 Batsy 10 år siden

Driver (19690) skrev:
Thor 2 var da en gedigen skuffelse. Et miskmask af en film, uden etterens charmerende univers. Aliens med bazookaer - Make it stop, please make it stop.


Ja jeg synes det var en fremragende film, den var sjov, varm, underholdene, medrivende både i den sentimentale vej og vredes vej.

Aliens med Bazookaer er ikke ligefrem "nyt" og hele Portal inspirations kampen selvom det nok aldrig var en intention at efterligne spillet var stadig en fryd for mig at overvære. Thor havde en rigtig god historie og en herlig opstart. Det eneste der manglede lidt synes jeg ved den film var action scenerne virkede bare lidt kedelige at overvære, som du sikkert synes er omvendt :)

Dog synes jeg skurken her var ligeså kedelig som næsten enhver Marvel skurk der har været på endnu. Her er Loki indtil videre den eneste som jeg synes er med til overskygge eller være ligefod med de andre helte. Her håber jeg Winter soldier, Thanos, Quicksilver og de fremtidge marvel skurke kan fremstå som interessante skurke
istedet for bare at have hele universet i sort. Wierd plan for a bad guy really... hvorfor ikke bare sove resten af sit liv?? Dark elves i know but whats the point.


DC vinder stadig kampen med at have de bedste skurke som deres es.


Driver (19690) skrev:
Make it stop, please make it stop.


De vandt da over dem! Lidt sassyness fra Thor af og et knockout med hammeren mod deres største leder så gav de jo op.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19692 Driver 10 år siden

Det eneste højdepunkt i Thor 2, var Chris Evans cameo. Når hende med kasserne ikke engang vil smide sin frakke, så kan man heller ikke forvente positiv respons fra mig.

Thor når alligevel ikke Captain America til sokkeholderne, især ikke fordi, Evans har 10 times karisma og charme i forhold til Hemsworth, der bare fremstår som en tungnem neanderthaler i Thor (Sikkert ikke hans egen skyld) og Idris Elba er reduceret til verdens dårligste vagt, hvor han, som den sorte mand, skal stå op, mens resten sidder ved bordet i en af scenerne - Haha, jeg kunne nærmest høre racismeanklagerne kime i baggrunden da jeg så den scene.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19693 Giraffen 10 år siden

#19692

Du må da nærmest have rekorden i antallet af rettelser i minuttet.
Gravatar

#19694 BN 10 år siden

Fridag (19688) skrev:
det var vel ikke ligefrem The A-List der blev hevet frem, da man lavede Terminator i sin tid. Cameron havde lavet en lortefilm, Arnold lidt blandet, mens resten hverken før eller siden vel bragede igennem som ikoniske skuespillere a la Newman, Brando eller lignende:-D


Hmm, jeg tror faktisk, jeg lige fik lyst til at skrive et egentligt indlæg. ;-)

Med hensyn til skuespillerne i den første Terminator-film synes jeg, at Linda Hamilton viste et rimeligt stort potentiale sidenhen, nærmere bestemt i den næste Terminator-film, hvor hun i langt højere grad "ejede" rollen som Sarah Connor, ja, på eminent vis føjede en overbevisende blanding af rå fysisk styrke og følelsesmæssig kaos, samt dyb sårbarhed og desperation til rollen. ... Men da jeg ikke efterfølgende (altså efter 1991) har set hende i nogen roller, der gjorde indtryk, vil jeg mene, at det der med at "brage igennem" ofte er et spørgsmål om at få eller vælge de rigtige roller i de rigtige film, og her har nogle været heldige og andre mindre heldige.

Hvis vi nu til sammenligning tager sådan en skuespiller som Christopher Walken, så mener jeg, at han er en af de bedste der findes. Men ligesom i tilfældet med Linda Hamilton kan jeg kun komme i tanke om 2-3 film, hvor han bliver brugt helt rigtigt og leverer det bedste han kan med både en fantastisk præstation og en fantastisk film til følge, nemlig "The Deer Hunter" og "The Dead Zone". (Han er også aldeles fremragende i den plotmæssigt desværre ikke helt vellykkede "Brainstorm".) Men det er over 30 år siden. Jovist har han da haft små, fine roller hist og her hvor han har brilleret, men efter min mening er han blevet brugt på en alt for ensidig måde. Det ærgrer mig grusomt, at han gennem tre årtier igen og igen og igen er blevet castet til gangster- og komedieroller, der i det lange løb ikke har budt på ret megen variation, og at han ikke har fået flere hovedroller.

Ikke desto mindre har Walken opnået stor anerkendelse for sit talent. Det har Linda Hamilton ikke i samme grad. Det er sommetider lidt af en gåde, hvad det er der går galt for visse skuespillere. Det gælder også nogle af de store skuespilnavne, som ellers har en lang række pragtpræstationer på deres CV. Tag blot Robert De Niro, der nu i 10-15 år primært har spildt sit talent på middelmådige komedier. Dybt suk.

Ét er at have skuespiltalent - det er åbenbart noget ganske andet er at bruge det rigtigt.

http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#19695 Thomsen 10 år siden

It's alive... it's alive... it's alive!
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#19696 Fredag 10 år siden

Itunes 1/6 :( Så åbner man sit Itunes program på sin computer og hvad opdager man, at alle ens spillelister (ja selv dem der ellers lå der fra programmets side af, så som Favoritter og Senest tilføjede), opdaterede CD'er man har lagt ind igennem de sidste 6 år osv er væk,???? Hvad sker der lige???? Er der nogen kloge hoveder her på siden, der bare aner lidt om hvorfor, hvordan og om det er GONE FOREVER (Har sgu brugt 4-6 år på at tilrette skidtet, så det passer til mig:(
Gravatar

#19697 Lord Beef Jerky 10 år siden

Surt, Fridag. Itunes har godt nok altid været et lorteprogram, måske endda det værste jeg endnu har stiftet bekendskab med, men det der er sgu utilgiveligt!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19698 Ispep 10 år siden

#94

De Niro synes jeg da var forrygende i "Silver Linings Playbook". Ellers efterspurgte jeg ikke nødvendigvis A-liste skuespiller. Christian Bale fungerede tydeligvis ikke som John Connor, så en top skuespiller er ingen garanti (eller var det måske bare rollen der var skidt skrevet?). Dem de har fundet til den nye T-Film kan jeg sgu bare ikke se for mig.
Gravatar

#19699 BN 10 år siden

Ispep (19698) skrev:
De Niro synes jeg da var forrygende i "Silver Linings Playbook".


Jeg fandt filmen seværdig - d.v.s. værd at se, men kun denne ene gang. Det var en ret forglemmelig film, og jeg synes ikke, at De Niros skuespil var noget særligt. Så var Bradley Cooper da bedre.

Ispep (19698) skrev:
Christian Bale fungerede tydeligvis ikke som John Connor, så en top skuespiller er ingen garanti


Det har du bestemt ret i. Bale var et fejlcast og var mere Bruce Wayne end han var John Connor.

Ispep (19698) skrev:
Dem de har fundet til den nye T-Film kan jeg sgu bare ikke se for mig.


Join the club. ;-)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#19700 Ispep 10 år siden

#99

Okay ja, jeg fandt så Silver Linings Playbook fremragende og jeg er sgu ellers ikke til romantiske film, finder kvaliteten ofte lav.

Skriv ny kommentar: