Gravatar

#19891 Popeye 10 år siden

davenport (19886) skrev:
6/6:
Min chef gennemgik mine skatteting i dag, da jeg ikke får ret meget i løn. Det viser sig så, at jeg har betalt 60% i min ansættelse. Han er ret skrap, og rettede lige til, så jeg har dermed nærmest betalt skat for resten af året. Det betyder at jeg fra næste måned har 17740,- udbetalt... o.O
Man må sgu godt nok sige, at tingene har vendt sig for os inden for det sidste 3/4 års tid.
:)

Gi'r du så en omgang... ?
...and then some
Gravatar

#19892 MOVIE1000 10 år siden

Popeye (19891) skrev:
davenport (19886) skrev:
6/6:
Min chef gennemgik mine skatteting i dag, da jeg ikke får ret meget i løn. Det viser sig så, at jeg har betalt 60% i min ansættelse. Han er ret skrap, og rettede lige til, så jeg har dermed nærmest betalt skat for resten af året. Det betyder at jeg fra næste måned har 17740,- udbetalt... o.O
Man må sgu godt nok sige, at tingene har vendt sig for os inden for det sidste 3/4 års tid.
:)

Gi'r du så en omgang... ?


Sidste gang jeg fik en omgang (ca 10 år siden), blev jeg slemt skuffet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19893 gi-jones 10 år siden

At det ikke ser ud til at nogen har tænkt sig at vise Godzilla i 2D: 0/6
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19894 the_paki_don 10 år siden

På Kinos hjemmeside står der, at der er både 3D og 2D visninger, men de er måske bare ikke smidt op endnu, da de prøver at prakke 3D-visningen på befolkningen?
Gravatar

#19895 gi-jones 10 år siden

Jeg skal i hvert fald ikke nyde noget af det hø.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19896 Kruse 10 år siden

Jeg mener også at det har set sådan ud ved en tidligere film, hvor 2D-visningerne først dukkede op tættere på premiere-dagen. Jeg håber på det, da jeg også helst vil undgå 3D.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#19897 the_paki_don 10 år siden

Netop Kruse.

Og gi-jones med den holdning kommer du aldrig til at blive landmand!
Gravatar

#19898 Ispep 10 år siden

Jeg tror faktisk en film som Godzilla vil egne sig ret godt til 3D. Der er sekvenser, ud fra traileren at dømme, som kunne give sug i maven.
Gravatar

#19899 gi-jones 10 år siden

Den er ikke optaget i 3D, og derfor aldrig tænkt til 3D. Det eneste, der kan overbevise mig om at se 3D-film efterhånden, er hvis instruktøren selv går ud og siger, at den skal opleves sådan.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19900 the_paki_don 10 år siden

Så har the_paki_don leveret endnu et bud på Onlinecasting konkurrencen "Skyd Rollen".

Tjek den ud her sammen med min forrige!

http://filmz.dk/forum/tagwall/hjaelp-til-filmz-er-...

PS: Ja, jeg nævner mig selv i tredjeperson... :)

Skriv ny kommentar: