#1996 Jeg ved ikke, om det var den gamle eller nye udgave af Roborally, da jeg ikke har noget sammenligningsgrundlag. :)
Men ja, Zombies!!! kunne godt savne noget variation, selv om der nu er mange sjove kort at spille i det. Jeg tror, jeg bliver nødt til at tage mig sammen og købe Last Night on Earth ved lejlighed ...
De store strategispil er dog ikke min stærke side, er jeg bange for.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1994 hvor mange kærester har du lige haft, for så vil jeg gerne opsøge en af dem de må da elske en film freak som os ;)
jeg hr aldrig haft en kæreste :( 0/6 ville gerne :) men det består utrolig meget i at se film :) hvis valget stod mellem mine film og (hvis jeg havde en) kæreste så valgte ejg da helt klart film
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1991 davenport 14 år siden
#1992 Batsy 14 år siden
#1993 Highland Park 14 år siden
Havde du ikke en anden lige før jul? :)
#1994 Batsy 14 år siden
#1995 Highland Park 14 år siden
#1996 Skeloboy 14 år siden
Synes Zombies er ok, men lidt for simpelt. Last Night on Earth, the Zombie Game lyder fed nok tilgengæld :)
Men det første jeg skal have købt, er Twilight Imperium: Shattered Empire, Dominion og Agricola...
#1997 evermind 14 år siden
Dvs. hun er katolik prospect? ;)
Men dejligt for dig med en ny kæreste, Erlingúr. Tillykke med hende. :)
#1998 evermind 14 år siden
Men ja, Zombies!!! kunne godt savne noget variation, selv om der nu er mange sjove kort at spille i det. Jeg tror, jeg bliver nødt til at tage mig sammen og købe Last Night on Earth ved lejlighed ...
De store strategispil er dog ikke min stærke side, er jeg bange for.
#1999 Skeloboy 14 år siden
http://justinas.kameneckas.lt/wp-content/uploads/2...
#2000 MOVIE1000 14 år siden
jeg hr aldrig haft en kæreste :( 0/6
ville gerne :) men det består utrolig meget i at se film :)
hvis valget stod mellem mine film og (hvis jeg havde en) kæreste så valgte ejg da helt klart film