Jeg deltager i Onlinecastings konkurrence "Skyd Rollen", hvor man skal genskabe scener fra film for at få chancen for at vinde 5000 kr.!
Min første scene er fra Django Unchained, hvor jeg spiller Dr. King Schultz. Jeg synes, at den blev... ok..., men jeg håber, at jeg kan få jer til at hoppe ind på linket og klikke "Synes godt om" og så efterlade nogle kommentarer under videoen med konstruktiv kritik.
#1 the_paki_don 10 år siden
Jeg deltager i Onlinecastings konkurrence "Skyd Rollen", hvor man skal genskabe scener fra film for at få chancen for at vinde 5000 kr.!
Min første scene er fra Django Unchained, hvor jeg spiller Dr. King Schultz. Jeg synes, at den blev... ok..., men jeg håber, at jeg kan få jer til at hoppe ind på linket og klikke "Synes godt om" og så efterlade nogle kommentarer under videoen med konstruktiv kritik.
Her er linket:
http://www.onlinecasting.dk/skydrollen/visaudition...
Der kommer flere videoer fra mig af snart og håber, at I også kan hjælpe mig der. Jeg skal nok skrive, når de kommer på! :)
MVH
The_Paki_Don
#2 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#3 the_paki_don 10 år siden
#4 wimmie 10 år siden
Det var skisme godt klaret :D
#5 Space Monster 10 år siden
― George R.R. Martin
#6 Kyllingebenet 10 år siden
#7 MadMartigan 10 år siden
Er ikke på FB, men har liket igennem youtube, og lagt en kommentar :-)
#8 the_paki_don 10 år siden
De næste to scener bliver fra Tangled og American Psycho! :)
#9 elwood 10 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 wimmie 10 år siden
Er mere spændt på at se ham løbe nøgen og blodig rundt med en motorsav.... eller.... ;)