Gravatar

#20141 fubar 9 år siden

#20140 Den er helt fin. Jeg vil ikke være den der piller entusiasmen fra dig, så kom endelig bare med en laaaang smøre :)
Gravatar

#20142 Rust Cohle 9 år siden

FCK. Æd lort!

0/6
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
Gravatar

#20143 T. Nielsen 9 år siden

#42 Bare rolig, det gør de allerede;-)
Baby, it's cold outside
Gravatar

#20144 Rust Cohle 9 år siden

#20143 Fuldt fortjent. Det var skandaløst ringe og en indikation på, at man overhovedet ikke har rykket sig en meter siden Ariel Jacobs og så tilmed efter en vild indkøbstur. Ståle Solbakken skal seriøst til at tage sig sammen.
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
Gravatar

#20145 Slettet Bruger [183270890] 9 år siden

Jeg er de seneste uger været udsat for at først min Paypal eller Ebay konto er bleve hacket, hvor en eller anden person fra Indonesion har købt et eller andet via Ebay på min Paypal konto. Ikke noget slemt, da jeg forholdvis smertefrit fik alle mine penge igen og ens bankkonto og kreditkort står ikke opført med fuldt nummer hos Paypal. Derudover er der nogle som har forsøgt at få adgang til min Google konto samt Facebook konto.

Så nu går jeg og overvejer at skifte adgangskode på de nævnte sider samt muligvis nogle andre, med nogle mere eller mindre tilfældige adgangskoder. Derefter havde jeg egentlig tænkt mig at gemme det i et eller andet program som kan gemme alle adgangskoder i krypteret form.

Er der nogle herindefra, som har erfaringer med nogle programmer/sider til dette formål. Sikkerhed og enkelthed er det jeg mest går efter. Det skal gerne være forholdvis simpelt at gøre, så jeg ikke skal bruge en masse tid på det.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#20146 Slettet Bruger [3178019557] 9 år siden

Du kan ligeså godt forberede dig på at bruge noget tid på det, hellere bruge noget tid, end at miste adgang til fx mailadresse eller noget andet der er vigtigt.

Der findes en del programmer til formålet, men jeg er forholdsvis oldschool på det område. Jeg har udtænkt et system til mine kodeord, så de følger samme formel, altså noget jeg kan huske, men alle er forskellige.

Som backup har jeg en tekstfil, zippet med et kodeord, som ligger på et hukommelseskort et sted i min lejlighed.

Med jævne mellemrum sætter jeg mig ned og gennemgår alle kodeord igen, laver et nyt system og ændrer hele svineriet.

Og så har jeg naturligvis 2-faktor sikkerhed på de konti der understøtter det, som Facebook, Google, Steam osv.
Gravatar

#20147 Slettet Bruger [183270890] 9 år siden

Det er selvfølgelig også relativt, hvad der er meget tid. Det jeg egentlig havde tænkt mig var, at skabe nogle random adgangskode med en eller anden generator og så gå alle de vigtige kontoer igennem og få lavet en tilfældig adgangskode. Derefter indsætte det i et eller andet program. Det kan i sig selv nok tage lidt tid.

Fordelen med programmet, skal så gerne være at den kan huske mine kodeord for mig. Dermed slipper jeg nemlig for selv at skulle huske på dem. Andet end selv kodeordet til programmet naturligvis.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#20148 Åkepool 9 år siden

Rust Cohle (20142) skrev:
FCK. Æd lort!

0/6


Nu kan jeg simpelthen ikke huske om du allerede er aktiv i denne tråd:

http://filmz.dk/forum/tagwall/fodboldtraad-62711#n...

Men da du virker fodboldinteresseret, så ville jeg lige gøre opmærksom på den :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20149 Rust Cohle 9 år siden

#20148 Tak :)
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
Gravatar

#20150 Kisbye 9 år siden

Det virker til at de har lavet filterfunktionen om for Watchlisten på IMDb.
På den ene side virker det enklere at bruge end det gamle, på den anden side mangler der nu vigtige filtrerings muligheder. Specielt er filtrering efter land må være et absolut must!!

Det ser kun ud til at det er Watchlisten det er indført på indtil videre. Ens egne lister og Ratings benytter stadig det gamle system.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: