mmm pizza hjemmelavet pizza med hakket (stegt) kyllingekød, ost, lidt paprika, lidt karry så overfladen bliver gul/orange ind i ovnen i 20 min, ud igen ÆDE 6/6 med pil opad
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Yeps...Men i det private skal jeg være ledig i et halvt år før jeg må... Det er noget pis - specielt fordi det er til alles ulempe at have mig gående hjemme mens jeg søger jobs jeg aldrig får.
#2181 filmz-Martychris 15 år siden
#2182 wimmie 15 år siden
Min kedelige men hurtige madpakke 2/6 (makrel smager nu alligevel godt)
At jeg stadig kan nå at hæve penge og supplere op med noget fra kantinen 4/6 (vores kantine er nu alligevel lidt fesen)
At jeg ikke burde fordi jeg skal spare 1/6
#2183 Twister 15 år siden
Føler virkelig jeg har lært meget (indset egne fejl) siden min sidste produktion. Bliver spændende at se om man kan se det på det endelige produkt.
#2184 MOVIE1000 15 år siden
hjemmelavet pizza med hakket (stegt) kyllingekød, ost, lidt paprika, lidt karry så overfladen bliver gul/orange ind i ovnen i 20 min, ud igen ÆDE 6/6 med pil opad
#2185 Patriarch 15 år siden
Man ved at jobmarkedet er noget lort når en ph.d stilling sikkert er nemmere at få... *suk*
#2186 Skeloboy 15 år siden
Men ellers skal du jo bare finde noget løntilskud så hurtig som muligt, hvis der ikke lige er et arbejde på trapperne
#2187 Batsy 15 år siden
#2188 Skeloboy 15 år siden
Dog bliver årets dokumentarfilm stadig vist, men som sideprogrammer. Tror helt klart det er med til at styrke profilen og gøre den lidt mere unik.
#2189 davenport 15 år siden
Under the Dome 6/6 - Den er cotton-picking good!!!!!
#2190 Patriarch 15 år siden
Yeps...Men i det private skal jeg være ledig i et halvt år før jeg må... Det er noget pis - specielt fordi det er til alles ulempe at have mig gående hjemme mens jeg søger jobs jeg aldrig får.