#2190 - yes, det er en herlig tid, der er foran dig...
Men du kan jo også ligeså godt finde noget kommunalt...jeg kender et par stykker i kommunen, så hvis du lige skriver hvad du kan/gerne vil, så kan jeg forhøre mig lidt....det er stadig bedre at være i offentlig løntilskud end ikke, vil jeg mene
2190# Jamen tilykke fandt først ud af det nu fattede ikke hvorfor der så mange der sagde tilykke er der kage dag :D, det var der ikke men tilykke med 12 tallet (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Patriarch, tillykke med specialet, det må være dejligt at afslutte detsådan.
At jeg er gået i stå med mit speciale før jeg overhovedet er kommet i gang 3/6 (i det mindste har jeg et emne, en god vejleder og en masse litteratur, så der er håb når jeg overvinder min dorskhed).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hehe, den udtalelse kombineret med dit nick er bare alt for sjov på en eller anden måde. Jeg ser for mig en brændende Balrog, der dybt frustreret forsøger at åbne en dåse tun i olie, imens den i vrede spyr 30 meter lange flammer ud af næseborende.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#2191 Skeloboy 15 år siden
Men du kan jo også ligeså godt finde noget kommunalt...jeg kender et par stykker i kommunen, så hvis du lige skriver hvad du kan/gerne vil, så kan jeg forhøre mig lidt....det er stadig bedre at være i offentlig løntilskud end ikke, vil jeg mene
#2192 davenport 15 år siden
#2193 Batsy 15 år siden
#2194 lagoni 15 år siden
At jeg er gået i stå med mit speciale før jeg overhovedet er kommet i gang 3/6 (i det mindste har jeg et emne, en god vejleder og en masse litteratur, så der er håb når jeg overvinder min dorskhed).
#2195 filmz-Bruce 15 år siden
∞/6
#2196 davenport 15 år siden
#2197 Balrog-of-doom 15 år siden
Tun i olie - 0/6
#2198 gi-jones 15 år siden
Hehe, den udtalelse kombineret med dit nick er bare alt for sjov på en eller anden måde. Jeg ser for mig en brændende Balrog, der dybt frustreret forsøger at åbne en dåse tun i olie, imens den i vrede spyr 30 meter lange flammer ud af næseborende.
#2199 Skeloboy 15 år siden
#2200 filmz-Martychris 15 år siden
Havregryn 4/6
træsko 4/6