Gravatar

#2201 HonoDelLoce 15 år siden

Havregryn og træsko i tunmousse 2/6 ...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2202 Twister 15 år siden

At jeg ikke kan fatte hvad min MTA lærer siger (hun taler mere eller mindre norsk). 1/6
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2203 Balrog-of-doom 15 år siden

2198# Haha, jamen sådan en balrog skal da også have noget at leve af.. ;)

Tunmousse i træsko serveret i en skål flydende havregryn med mælk.. 4/6
"Why So serious??"
Gravatar

#2204 MOVIE1000 15 år siden

:D jeg har fået min pakke fra cdon :D 5/6 det er svensk cover, men der er DK tekst i :D http://cdon.dk/film/stargate%3a_the_ark_of_truth_%...
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2205 Kruse 15 år siden

Arsenal: 1 vs. Liverpool: 0 - 6/6!!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2206 Åkepool 15 år siden

Fabregas' håndboldevner 0/6
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2207 Kruse 15 år siden

#2206: Og det er måske værre en Steven Gerrards normale flair for diving?
Gravatar

#2208 Åkepool 15 år siden

#2207 - Umiddelbart ja.

Desuden mener jeg på ingen måde, at Gerrard har så travlt med at dive, som nogle mener.
Når han bliver skubbet og kommer i ubalance, så falder han altid på maven med armene lidt ude og fremad, det er ikke det samme som at dive, det er bare den måde han ryger ned på. Andre vælger at rulle 40 gange rundt på banen, men sådan er folk så forskellige. Han ligger på ingen måde og appellerer for straffe eller noget, han rejser sig op og spiller videre.

Og nu du er igang med at snakke skuespil, så kan du lige smutte over og kaste en Oscar i nakken på Bendtner ;) Godt at Webb så det kluntede skuespil.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2209 Kruse 15 år siden

#2208: Nu må du sgu' lige tage de farvede briller af! Nu så jeg ikke situationen med Fabregas, men jeg har aldrig set ham før tage med hånden, og jeg vil da også væde med at Gerrard har gjort noget lignende før, da han altså ikke er en gud(selvom at du måske tror det).

Og jeg kan finde tonsvis af videoer på nettet med dives fra Gerrard, f.eks. [url= og hvis du kan se denne video og ærligt udtale at du ikke mener nogle af dem er dives, ja så passer det vist med at kærlighed gør blind.

Dermed ikke sagt, at vi skal starte en diskussion om hvilke fodboldspillere der er engler og hvem der ikke er, men jeg ville bare frem til den pointe at sådanne ting sker i proffessionel fodbold, ikke nødvendigvis fordi spillerne vil snyde, men i kampens hede sker de altså.

Og jeg vil altså til hver en tid mene at et dive er værre en at tage hånd på, da det til tider er en naturlig reaktion at tage hånden frem efter bolden, hvilket jeg da selv har prøvet flere gange uden at tænke over at jeg gjorde det, mens det direkte er bevidst at forsøge at filme.
Gravatar

#2210 dyg 15 år siden

Fight fight fight fight fight!

First of all: Jeg hader folk der diver, om det så er Drogba, Bendtner, Gerrard eller Torres. Det er ulækkert og der bør slås meget hårdere ned på det.

Men når det er sagt, så forstår jeg godt, at der i nogle kampe bliver divet. Hvis først dommeren har tilladt dives et par gange (og belønnet dem), så forstår jeg et eller andet sted udemærket godt, at andre begynder at dive.

Aftenens kamp var en uskøn omgang juks. Ingen af holdene spillede specielt godt, og desværre gik vores defensiv helt fløjten, da Degen kom ind. Kuyt og Gerrard brugte mere tid på at slå ud med armene end på at fighte... Bleh!

Ang. Fabregas, så har jeg altid kunnet lide ham, men de sidste 10-15 minutter i dag pissede mig lidt af, da han konstant skulle stille sig i vejen eller skubbe til bolden, når der var dødbold til LFC. Dommeren gav ham et kort til sidst, men for mig at se kunne han sagtens have fået det gule kort to gange på den tid.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: