Gravatar

#2361 davenport 15 år siden

Hæ hæ, tror hjemmestyret bliver gal, hvis jeg aflyser Disney for gemen druk på et kollegie.... (The thought is appealing though...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2362 Skeloboy 15 år siden

#2361 - jamen, jeg jo fortalt, at jeg ikke bor på kollegie mere:), det er 1½ år siden, jeg er flyttet
Gravatar

#2363 Batsy 15 år siden

Jeg tror jeg tager bare guns n roses kan lide musik med Guitar i og ikke det Techno crap som man kalder Musik?? mere bras
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2364 filmz-Bruce 15 år siden

#2363 Det er ikke altid fedt at være født for sent!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2365 tiany 15 år siden

Den hjemmelavede pizza til aftensmad 4/6
- Dejen var ikke lige så god som normal og derfor blev bunden ikke tilpas sprød
Valar morghulis
Gravatar

#2366 Collateral 15 år siden

#2364: Der produceres da stadig tonsvis af sange der indeholder guitar. Techno er måske fremherskende på diskoteker rundt om i landet, men rent kunstnerisk er det bestemt ikke technoen der vinder flest point. Med ligegyldige rytmer og ensformige tekster.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2367 Twister 15 år siden

At jeg har fundet ud af hvilke film jeg skal på jagt efter imorgen 5/6
- Dancer in the dark (Von Trier)
- Europa (Von Trier)
- Epidemic (Von Trier)
- Manderlay (Von Trier)
- Dogville (Von Trier)
- Thank you for smoking (Reitman)
- Vertigo (Hitchcock)
- Pans Labyrint (del Toro)

Nu må vi se hvor mange jeg nu finder.

At jeg nu vil hente et glas koldt vand 4/6
er tørstig :P
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2368 MOVIE1000 15 år siden

#2367 du kan købe en hitchcock box i sterio studios for kun 100 kr og der er 7 hitchcock film i blandt andet Vertigo, jeg kan ikke finde boxen på deres hjemmeside, men de har den sikkert stadig da jeg købte min for 9 måneder siden.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2369 filmz-Bruce 15 år siden

#2366 Jeg er skam ikke imod rock, tværtimod elsker jeg det. Jeg er absolut ikke fortaler for techno, synes blot der blev lavet særdeles meget god britisk techno i 80'erne, som OMD, New Order, Yazoo, Gary Numan, Depeche Mode, tidlig Eurythmics, Erasure. Techno i dag er noget helt andet og siger mig ikke meget.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2370 Twister 15 år siden

MOVIE1000 (2368) skrev:
#2367 du kan købe en hitchcock box i sterio studios for kun 100 kr og der er 7 hitchcock film i blandt andet Vertigo, jeg kan ikke finde boxen på deres hjemmeside, men de har den sikkert stadig da jeg købte min for 9 måneder siden.

Tak for informationen. Men nu er det jo ikke sikkert de har præcis samme produkter i Randers og i Esbjerg. Men jeg vil ihvertfald kigge efter den :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: