#2364: Der produceres da stadig tonsvis af sange der indeholder guitar. Techno er måske fremherskende på diskoteker rundt om i landet, men rent kunstnerisk er det bestemt ikke technoen der vinder flest point. Med ligegyldige rytmer og ensformige tekster.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
At jeg har fundet ud af hvilke film jeg skal på jagt efter imorgen 5/6 - Dancer in the dark (Von Trier) - Europa (Von Trier) - Epidemic (Von Trier) - Manderlay (Von Trier) - Dogville (Von Trier) - Thank you for smoking (Reitman) - Vertigo (Hitchcock) - Pans Labyrint (del Toro)
Nu må vi se hvor mange jeg nu finder.
At jeg nu vil hente et glas koldt vand 4/6 er tørstig :P
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#2367 du kan købe en hitchcock box i sterio studios for kun 100 kr og der er 7 hitchcock film i blandt andet Vertigo, jeg kan ikke finde boxen på deres hjemmeside, men de har den sikkert stadig da jeg købte min for 9 måneder siden.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#2366 Jeg er skam ikke imod rock, tværtimod elsker jeg det. Jeg er absolut ikke fortaler for techno, synes blot der blev lavet særdeles meget god britisk techno i 80'erne, som OMD, New Order, Yazoo, Gary Numan, Depeche Mode, tidlig Eurythmics, Erasure. Techno i dag er noget helt andet og siger mig ikke meget.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2367 du kan købe en hitchcock box i sterio studios for kun 100 kr og der er 7 hitchcock film i blandt andet Vertigo, jeg kan ikke finde boxen på deres hjemmeside, men de har den sikkert stadig da jeg købte min for 9 måneder siden.
Tak for informationen. Men nu er det jo ikke sikkert de har præcis samme produkter i Randers og i Esbjerg. Men jeg vil ihvertfald kigge efter den :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#2361 davenport 15 år siden
#2362 Skeloboy 15 år siden
#2363 Batsy 15 år siden
#2364 filmz-Bruce 15 år siden
#2365 tiany 15 år siden
- Dejen var ikke lige så god som normal og derfor blev bunden ikke tilpas sprød
#2366 Collateral 15 år siden
#2367 Twister 15 år siden
- Dancer in the dark (Von Trier)
- Europa (Von Trier)
- Epidemic (Von Trier)
- Manderlay (Von Trier)
- Dogville (Von Trier)
- Thank you for smoking (Reitman)
- Vertigo (Hitchcock)
- Pans Labyrint (del Toro)
Nu må vi se hvor mange jeg nu finder.
At jeg nu vil hente et glas koldt vand 4/6
er tørstig :P
#2368 MOVIE1000 15 år siden
#2369 filmz-Bruce 15 år siden
#2370 Twister 15 år siden
Tak for informationen. Men nu er det jo ikke sikkert de har præcis samme produkter i Randers og i Esbjerg. Men jeg vil ihvertfald kigge efter den :)