Gravatar

#2371 wimmie 15 år siden

Twister> Jeg har Pan's labyrinth i en 2-disc special edition hvis du ikke lige finder den til ordentlige penge i morgen. Jeg har købt den på BD så har ikke længere brug for dvd-versionen.
Men jeg ved at Stereo Studio har den almindelige udgave i deres "3 for 100" tilbud.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2372 Skeloboy 15 år siden

#2369 - men der er så heller ingen af de bands du nævner, der faktisk er techno ;)

Techno er en musikgenre indenfor elektronisk musik.

#2367 - apropos de Von Trier film, så køb denne boks: Lars Von Trier's Europe Trilogy hvis den da stadig kan fås.
Gravatar

#2373 filmz-Bruce 15 år siden

#2372 Nok ikke efter dagens betegnelser, men det var altså det vi kaldte det i gymnasiet mellem 81 og 84 :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2374 Skeloboy 15 år siden

#2373 - men det er jo dagens betegnelser man skal forholde sig til ;)
Gravatar

#2375 Skeloboy 15 år siden

Apropos elektronisk musik, hvis man gerne vil udforske musikken, kan jeg anbefale Ishkurs Guide To Electronic Music.

Han ved satme meget om det. Men han er ikke specielt objektiv, læs blot dette lille uddrag:

If there is anyone who is responsible for the complete and thorough pussification of Trance, making it offensively lame to the point where not only newbie ravers but also their soccer moms could enjoy it, it's Robert Miles. "Children" has the exclusive accolade as being the #1 rave recruitment song of all time. It's also probably responsible for the embarrassing onslought of banal, melody-driven trance that dominated the last half of the 90s. Hell, I remember Anne Savage playing this fucking song at my very first rave. This isn't trance; this is like that crappy background music on the TV listings channel that tells you what's playing on other channels.
Gravatar

#2376 filmz-Bruce 15 år siden

#2374 Hvis man i bagklogskabens klare lys har behov for at sætte en label hist og pist, for at det store regnestykke skal gå op, så skal man da gøre det :) Jeg har det dog fint med den originale betegnelse :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2377 filmz-Narniabæver 15 år siden

Gunnars Roser!

Ha!

Donkey Rollers er bedre!

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#2378 Skeloboy 15 år siden

#2377 - så er der satme dømt hardstyle...det er langt fra favoritgenren, men kan godt holde ud af at høre på det...i 3-5 minutter...
Gravatar

#2379 filmz-Narniabæver 15 år siden

#2375 Hør noget Hardstyle i stedet!

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#2380 Collateral 15 år siden

#2369: Det er den moderne techno jeg henviser til.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: