Twister> Jeg har Pan's labyrinth i en 2-disc special edition hvis du ikke lige finder den til ordentlige penge i morgen. Jeg har købt den på BD så har ikke længere brug for dvd-versionen. Men jeg ved at Stereo Studio har den almindelige udgave i deres "3 for 100" tilbud.
Takker for tilbudet. Det skriver jeg mig bag øret :)
Den vabel jeg har fået på højrefods storetå 1/6 (der er faktisk lidt godt i den, da den sprang til fodboldtræning i går, og derfor har jeg ikke mærket noget til den)..
Den vabel jeg har fået på venstrefods lilletå 0/6 - den er der da så absolut intet som helst godt ved.. Helt ude på kanten af tåen, så jeg ikke kan have strømper (endsige slet slet ikke sko!) på uden det gør super-duper-nuller-nas !
Fodboldtræning i går 4/6 - det er altid super lovely at komme til træning - men jeg suttede fandme røvbanan og fik vidst ikke rigtigt sat nogle plusser i trænerens bog ved den lejlighed ! Må bare håbe det ikke var så skidt, at det fik slettet de plusser jeg helt givet fik ved tirsdagens træning..
Nuvel - der er træning igen i morgen.. Så må jeg fandme sparke røv der !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Guns 'N Roses har intet med metal at gøre. Det er rock n roll/ hard rock og Appetite for Destruction er et af de bedste albums indenfor denne genre nogensinde, helt objektivt set :-)
#2381 Collateral 15 år siden
#2382 filmz-Narniabæver 15 år siden
Overvurderet 3/6
Folk Metal er bedre.
#2383 Twister 15 år siden
Takker for tilbudet. Det skriver jeg mig bag øret :)
Jeg kender godt til boksen. Men tror desværre ikke de sælger den mere :( Men jeg har da tænkt mig at kigge efter den.
#2384 filmz-Narniabæver 15 år siden
#2385 Twister 15 år siden
hvilken film henviser du til når du skriver "Bolt" :P?
#2386 filmz-Narniabæver 15 år siden
#2387 Twister 15 år siden
Hvorfor snakker du pludselig om Bolt? Hvorfor er det relevant ift. mit indlæg?
#2388 davenport 15 år siden
#2389 HonoDelLoce 15 år siden
Den vabel jeg har fået på venstrefods lilletå 0/6 - den er der da så absolut intet som helst godt ved.. Helt ude på kanten af tåen, så jeg ikke kan have strømper (endsige slet slet ikke sko!) på uden det gør super-duper-nuller-nas !
Fodboldtræning i går 4/6 - det er altid super lovely at komme til træning - men jeg suttede fandme røvbanan og fik vidst ikke rigtigt sat nogle plusser i trænerens bog ved den lejlighed ! Må bare håbe det ikke var så skidt, at det fik slettet de plusser jeg helt givet fik ved tirsdagens træning..
Nuvel - der er træning igen i morgen.. Så må jeg fandme sparke røv der !
#2390 PredatorX 15 år siden
Guns 'N Roses har intet med metal at gøre. Det er rock n roll/ hard rock og Appetite for Destruction er et af de bedste albums indenfor denne genre nogensinde, helt objektivt set :-)