Gravatar

#2391 PredatorX 15 år siden

EPH333 (2351) skrev:
2349# Arr, AC DC, Metallica og rammstein men Guns N roses er bedst (:

Ingen af de bands kan sammenlignes. Overhovedet. De har ikke engang det tilfælles at bruge guitarer som hoved ingrediens. Riff mæssigt er AC/DC, Metallica og Guns 'N Roses så forskellige som man overhovedet kan være, og Rammestein falder helt udenfor katagori, ved for det første at være elendige, og for det andet ved at bygge de deres såkaldte musik op over fesne keyboard overflader.

Igen: het objektivt set :-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2392 Skeloboy 15 år siden

#2391 - er helt uenig med Rammstein...hvertfald deres 3 første albums

Nu er det jo en bedøm alt tråd:

AC/DC - 3/6
Guns 'n' Roses - 3/6

Begge bands har det tilfælles, at de har lavet flere fede numre, men meget af deres musik er ens og kedelig.

Rammstein - 5/6
Metallica - 5/6

Og så mine favorit-metalbands:

[url= Hour[/url] - 6/6
[url= Head[/url], 6/6
[url= 6/6

Og så vil jeg slå et slag for danske [url= Project [/url]- et af de mest interessante og bedste danske metalbands, 5/6
Gravatar

#2393 filmz-Bruce 15 år siden

Politiken undskylder krænkelser og indgår forlig. Flot Seidenfanden, flot!

En aftale så flot som Chamberlains i 1938!

0/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2394 Åkepool 15 år siden

Rammstein 5/6 - Fantastisk.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2395 PredatorX 15 år siden

Skeloboy (2392) skrev:
ge bands har det tilfælles, at de har lavet flere fede numre, men noget af deres musik er ens og kedelig

Her er vi trods alt helt enige :-D

AC/DC "back in black" 6/6
Guns N Roses "appetite for destruction" 6/6

Death 6/6 - rørende enig. Mit personlige favorit album er Individual Thought Patterns, men Human, Symbolic og Sound of Perserverance (som stadigt vokser og vokser) føler tæt trop.

Machine Head 6/6 - kunne næsten ikke være mere uenig. Burn my Eyes har nogle super fede numre, men jeg synes størstedelen af deres resterende katalog har alt for meget pis med sig. Jeg hader især deres små bøsseomkvæd, som virker sindsygt malplacerede. Især fordi ingen i bandet kan synge rent (jeg har lige haft den kedelige oplevelse at se dem live).

Jeg kender overhovedet ikke Darkest Hour? Hvad er det for noget?

Yes, Psyke Project er nogle fine gutter, som ind i mellem laver ret fed tråd :-) Jeg kan dog personligt bedre lide Psy:code (deres nye skive er fandeme fed. Super intens og velspillet) og Scamp, som vel gør sig en smule i samme genre... Eller jeg er egentlig lidt usikker på hvor meget man kan sammenligne dem.

Hvis du keder dig så kom da lige og hils på når mig & co er ude på de skrå brædder :-S
Gravatar

#2396 PredatorX 15 år siden

Åkepool (2394) skrev:
Rammstein 0/6 - Fucking lort!

Ahhhh dejligt med lidt opbakning!
Gravatar

#2397 Skeloboy 15 år siden

#2395 - Machine Heads to nyeste album er rigtig, rigtig fede. Vil faktisk næsten sige The Blackening er bedre end Burn My Eyes...men de kæmper hårdt om pladsen. Through The Ashes er også rigtig fed, mens The More Things Change overvejende er fed...Supercharger og The Burning Red er ok albums, hvor der er et par fede numre, et par dårlige numre, og en del ligegyldige...

Darkest Hour er metalcore er vel metalcore, men tjek det link, der er i tråden overfor.

Nice nok musik I laver. Er ikke så meget til død, men det er rigtig velspillet. Den 8. maj kommer i til O'nse kan jeg se...det skal jeg lige huske:)...Kansas City er en dejligt sted.
Gravatar

#2398 Åkepool 15 år siden

#2396 - Bastard!! :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2399 dyg 15 år siden

#2395 - Ingen koncert i Århus?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2400 davenport 15 år siden

Jeg kommer på Pitstop og banger den 2.4 :)
Skal nok tage mit posse med ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: