Gravatar

#2401 mr gaijin 15 år siden

Elever, der spørger efter tilmeldingsfristen på skolens Japan-tur... en måned efter tilmeldingsfristen er udløbet

0/6

Når rejsen foregår via en aftale med et japansk universitet, kræver ufattelig mange undskyldninger og bukken og skraben fra min side for, at de kan tilmelde sig senere. Jeg har mest af alt lyst til at sige, at deadlinen ligger fast, og at de ikke længere kan tilmelde sig. Men jeg ved også, at Japan-turen var hovedårsagen til, at de valgte netop vores højskole. Hvis bare de var mødt op til (de i øvrigt obligatoriske) skolemøder, havde de kendt til tilmeldingsfristen. Christ hvor er jeg træt af forkælede unge i dag.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2402 PredatorX 15 år siden

Skeloboy (2397) skrev:
#2395 - Machine Heads to nyeste album er rigtig, rigtig fede. Vil faktisk næsten sige The Blackening er bedre end Burn My Eyes...men de kæmper hårdt om pladsen. Through The Ashes er også rigtig fed, mens The More Things Change overvejende er fed...Supercharger og The Burning Red er ok albums, hvor der er et par fede numre, et par dårlige numre, og en del ligegyldige...

Darkest Hour er metalcore er vel metalcore, men tjek det link, der er i tråden overfor.

Nice nok musik I laver. Er ikke så meget til død, men det er rigtig velspillet. Den 8. maj kommer i til O'nse kan jeg se...det skal jeg lige huske:)...Kansas City er en dejligt sted.

Jeg har også kun hørt godt om The Blackening. Kunne være jeg skulle tjekke det ud, selvom jeg ikke lige blev overbevist af deres live show...

Og tak for komplimentet:-) Death metal er helt sikkert ikke for alle, det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Men kunne være cool hvis du kom og hilste på :-) Jeg har aldrig spille der, så det skal nok blive sjovt.

nayze (2399) skrev:
#2395 - Ingen koncert i Århus?

Nej, underligt nok :-/ Ved ikke lige hvorfor egentlig... Måske det ramler sammen med en eller anden festival? Ellers må vi jo bare vende tilbage ;-)

davenport (2400) skrev:
Jeg kommer på Pitstop og banger den 2.4 :)
Skal nok tage mit posse med ;)

Lyder godt! :-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2403 filmz-Narniabæver 15 år siden

Rammstein

Overvurderet pis

5/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#2404 Batsy 15 år siden

2403# Dont like you !!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2405 filmz-Narniabæver 15 år siden

#2404 Haha!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#2406 Batsy 15 år siden

2405# Men du god smag for tegnefilm :P, men musik smag Aj fy for bæversen
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2407 davenport 15 år siden

Bæver: hvorfor er du blevet så fjentlig og sur de sidste par dage? Det plejer du da ikke at være.Synes du sviner det ene og andet til i de forskellige tråde... Hvis der er noget i vejen, så må du gerne PM mig, hvis jeg kan gøre noget for at få dit humør op igen :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2408 Collateral 15 år siden

#2403: Morsomt at du giver noget "overvurderet pis" 5/10?

Rammstein 5/6! Super fedt band.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2409 davenport 15 år siden

De er sku fede live!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2410 wimmie 15 år siden

Forstår sgu da godt at bæveren er lidt muggen - Mel Gibson render jo rundt med hånden oppe i hans bagdel :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: