Dagens 10km løb: 6/6! Jeg havde en plan om, at jeg skulle slå min gamle rekord på 52:30, med et spinkelt håb om at komme under 50minutter... De 10km blev nået på 48:16! Jeg klippede på en eller anden mærkelig måde 4 minutter af min hidtil bedste tid. Awesome!
FCK - AGF: -680348/6 :-( For satan, det er ringe AGF.
Flot mand, godt gået! (eller løbet, men stadig godt)
Jeg mener også FCK-AGF i går ligger lige til 6/6 ..
AGF havde ti gode minutter efter FCK's første mål - det vil jeg give dem.. Et par gode chancer, der blev af et par gode redninger fra Wildanden..
Men efter Santins andet mål går de kære århusianere jo totalt i opløsning, og selv ikke årets joke, hjemvendelsen af frelseren Martin Jørgensen, kunne lave om på den (selvom det dælme var en sukkerbold han lagde over hele midteraksen i FCK til Devdariani, mener jeg)..
Det var super-spil at vise i forårets første SAS-liga-kamp, og det lover godt før næste weekends kamp mod BiF, der må siges ikke at vise voldsomt gode takter.. Når et fejldømt straffespark er det der skal til for at få ét point mod SønderjyskE - endda på Brøndbys egen hjemmebane - så er det altså ikke for godt endda..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2511 PredatorX 15 år siden
Flot mand, godt gået! (eller løbet, men stadig godt)
#2512 filmz-Bruce 15 år siden
Derudover er jeg glad for at se FCK tilbage på rette spor.
#2513 Åkepool 15 år siden
#2514 HonoDelLoce 15 år siden
AGF havde ti gode minutter efter FCK's første mål - det vil jeg give dem.. Et par gode chancer, der blev af et par gode redninger fra Wildanden..
Men efter Santins andet mål går de kære århusianere jo totalt i opløsning, og selv ikke årets joke, hjemvendelsen af frelseren Martin Jørgensen, kunne lave om på den (selvom det dælme var en sukkerbold han lagde over hele midteraksen i FCK til Devdariani, mener jeg)..
Det var super-spil at vise i forårets første SAS-liga-kamp, og det lover godt før næste weekends kamp mod BiF, der må siges ikke at vise voldsomt gode takter.. Når et fejldømt straffespark er det der skal til for at få ét point mod SønderjyskE - endda på Brøndbys egen hjemmebane - så er det altså ikke for godt endda..
#2515 wimmie 15 år siden
Synes godt nok ikke der var mange sjove eller fede indslags. Det er virkelig nedtur at de har skåret så meget ned - især musikindslagene mangler.
Heldigvis var der mange gode vindere.
#2516 Skeloboy 15 år siden
#2517 NightHawk 15 år siden
Clooneys herlige tur ud til de mange fans bag hegnet, 7/6
Buchards skarpe satiriske bid, 5/6
Buchard mode-medvært Jean, -10/6
Downey Jr.'s spøjse butterfly og cool attitude, 7/6
Randolph Duke, 0/6
Gæsteoptræden af Ole henriksen, 0/6
Kathryn Bigelow's hotness faktor, 7/6
#2518 Collateral 15 år siden
In memoriam, med smuk sang: 6/6
For øvrigt enig i Jean. Hun talte blot Buchard efter munden.
#2519 Twister 15 år siden
Fremragende! Intet mindre.
#2520 MOVIE1000 15 år siden