Som i ved har jeg gennem mange år kæmpet en ulige kamp mod Middelfart Sparekasse, der har ladet os betale 12.500,- af i måneden på et 300k lån, forvaltet penge mellem vores konti som de har haft lyst til, tilbagevist regninger uden at give besked, nægtet mig andet end børne-visa, taget helt ublu renter osv osv..
I går var vi så til møde i Nordea. Hermed de varmeste anbefalinger!! Hvilken fantastisk oplevelse, at møde en kompetent rådgiver, der virkelig interesserede sig for vores familie, og som skruede noget helt andet sammen, end de røvhuller i Middelfart Sparekasse nogensinde ville kunne lære at gøre. Vi gik derfra med 2 forskellige lån, hvor vi før kun havde et "forbrugslån", der inbefattede bilen.. Nu er de separate, og til 2 forskellige renter, hvilket betyder at vores rådighedsbeløb steg fra 6000,- til 11.000,- Det er eddermame noget der kan mærkes. Vi aftalte at oprette børneopsparing, pensionsordning, krydsforsikring og fordel+ kunde, og det betyder at vi stadig har over 8000,- til os selv, når alt er betalt.
Hvor er det fedt!!! Jeg kan kun anbefale Nordea!!!!
over6/6 (Jeg har det som om jeg havde vundet i Lotto)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#2611 mr gaijin 15 år siden
6/6
Til gengæld hørte jeg igår dårlige nyheder fra min familie, der er så alvorlige, at jeg overvejede at droppe turen.
0/6
#2612 Highland Park 15 år siden
Sidst jeg besøgte byen var netop på en forlænget weekend med min daværende kæreste - røvtur på 1. klasse (sovebus) naturligvis.
Jeg håber, at I får en god tur trods de dårlige nyheder.
Husk at besøge Shakespeare and Company. ;)
#2613 davenport 15 år siden
Som i ved har jeg gennem mange år kæmpet en ulige kamp mod Middelfart Sparekasse, der har ladet os betale 12.500,- af i måneden på et 300k lån, forvaltet penge mellem vores konti som de har haft lyst til, tilbagevist regninger uden at give besked, nægtet mig andet end børne-visa, taget helt ublu renter osv osv..
I går var vi så til møde i Nordea. Hermed de varmeste anbefalinger!! Hvilken fantastisk oplevelse, at møde en kompetent rådgiver, der virkelig interesserede sig for vores familie, og som skruede noget helt andet sammen, end de røvhuller i Middelfart Sparekasse nogensinde ville kunne lære at gøre.
Vi gik derfra med 2 forskellige lån, hvor vi før kun havde et "forbrugslån", der inbefattede bilen.. Nu er de separate, og til 2 forskellige renter, hvilket betyder at vores rådighedsbeløb steg fra 6000,- til 11.000,-
Det er eddermame noget der kan mærkes.
Vi aftalte at oprette børneopsparing, pensionsordning, krydsforsikring og fordel+ kunde, og det betyder at vi stadig har over 8000,- til os selv, når alt er betalt.
Hvor er det fedt!!! Jeg kan kun anbefale Nordea!!!!
over6/6 (Jeg har det som om jeg havde vundet i Lotto)
#2614 Skeloboy 15 år siden
#2615 filmz-Bruce 15 år siden
#2613 Det var dæleme gode nyheder!!! Tillykke!!!
#2616 wimmie 15 år siden
Det lyder da alvorligt. Vi lytter gerne hvis du vil snakke...
Men håber da I kommer afsted på jeres tur.
#2617 gi-jones 15 år siden
#2618 Lizard 15 år siden
kassearbejdere i et supermarked, som hverken siger et ord, smiler eller kigger på en.
2/6
Søvnproblemer
6/6
Scarlett Johansensens og hendes babser...
#2619 BN 15 år siden
Den karakter vil jeg tilslutte mig!
#2620 frankdrebin 15 år siden
Kan kun være enig i dine 3 statements! :D