Gravatar

#2611 mr gaijin 15 år siden

En forlænget weekend til Paris med kæresten.

6/6

Til gengæld hørte jeg igår dårlige nyheder fra min familie, der er så alvorlige, at jeg overvejede at droppe turen.

0/6
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2612 Highland Park 15 år siden

#2611: Ah Paris!: [url= Negra - Paris la Nuit[/url] :)

Sidst jeg besøgte byen var netop på en forlænget weekend med min daværende kæreste - røvtur på 1. klasse (sovebus) naturligvis.

Jeg håber, at I får en god tur trods de dårlige nyheder.
Husk at besøge Shakespeare and Company. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2613 davenport 15 år siden

Over-all 6/6:

Som i ved har jeg gennem mange år kæmpet en ulige kamp mod Middelfart Sparekasse, der har ladet os betale 12.500,- af i måneden på et 300k lån, forvaltet penge mellem vores konti som de har haft lyst til, tilbagevist regninger uden at give besked, nægtet mig andet end børne-visa, taget helt ublu renter osv osv..

I går var vi så til møde i Nordea. Hermed de varmeste anbefalinger!! Hvilken fantastisk oplevelse, at møde en kompetent rådgiver, der virkelig interesserede sig for vores familie, og som skruede noget helt andet sammen, end de røvhuller i Middelfart Sparekasse nogensinde ville kunne lære at gøre.
Vi gik derfra med 2 forskellige lån, hvor vi før kun havde et "forbrugslån", der inbefattede bilen.. Nu er de separate, og til 2 forskellige renter, hvilket betyder at vores rådighedsbeløb steg fra 6000,- til 11.000,-
Det er eddermame noget der kan mærkes.
Vi aftalte at oprette børneopsparing, pensionsordning, krydsforsikring og fordel+ kunde, og det betyder at vi stadig har over 8000,- til os selv, når alt er betalt.

Hvor er det fedt!!! Jeg kan kun anbefale Nordea!!!!

over6/6 (Jeg har det som om jeg havde vundet i Lotto)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2614 Skeloboy 15 år siden

#2613 - det lyder fandeme fedt.
Gravatar

#2615 filmz-Bruce 15 år siden

#2611 Håber ikke det er helbredsmæssige af slagsen :( Men god weekend med kæresten!

#2613 Det var dæleme gode nyheder!!! Tillykke!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2616 wimmie 15 år siden

Det lyder da alvorligt. Vi lytter gerne hvis du vil snakke...
Men håber da I kommer afsted på jeres tur.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2617 gi-jones 15 år siden

At min nye film er forbandet tæt på at være færdig: 4/6 ( -2 fordi den ikke er færdig endnu, og fordi det sidste stykke gør rigtigt nas)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2618 Lizard 15 år siden

0/6
kassearbejdere i et supermarked, som hverken siger et ord, smiler eller kigger på en.

2/6
Søvnproblemer

6/6
Scarlett Johansensens og hendes babser...
Gravatar

#2619 BN 15 år siden

Lizard (2618) skrev:
0/6
kassearbejdere i et supermarked, som hverken siger et ord, smiler eller kigger på en.

Den karakter vil jeg tilslutte mig!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2620 frankdrebin 15 år siden

Kan kun være enig i dine 3 statements! :D

Skriv ny kommentar: