Gravatar

#2741 HonoDelLoce 15 år siden

Notional (2739) skrev:
At Brøndby tabte 1-3 til HB Køge! 6/6 :D

At Brøndbys træner blev fyret 0/6, for det betyder at ting vil forandre sig :(

Jeg er slet slet ikke sikker på, at det vil ændre sig så voldsomt.. Heller ikke selvom Køhlert skulle vende tilbage i en eventuel træner-funktion side om side med Faxe..

Faktisk tror jeg gerne på, at Faxe og Køhlert kan gøre noget godt - men det, de virkelig mangler, er en ordentlig sportsdirektør, der kan få afsat uduelige og overbetalte spillere som Farnerud og Jan Kristiansen og ikke sælger holdets topscorer i en situation, hvor man virkelig har brug for en, der er i særklasse til at dukke op i feltet og score.. Og det siger jeg, selvom jeg ingen sympati har for Dunken overhovedet..

Og så skal der selvfølgelig hentes nye spillere hjem - nogle, der spiller med hjertet og altid giver sig. Ikke fysisk ustabile svenskere, der løber rundt i en rus af klorin eller lignende..

Det her siger jeg i øvrigt som vel nok sidens største FCK-fan - jeg savner virkelig Brøndby i toppen.. Eller - lige under den, i hvert fald ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2742 elwood 15 år siden

At jeg fortsat er syg 0/6

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2743 tiany 15 år siden

#2742 Men du har fødselsdag lige om lidt - det må da være lidt positivt :)
Valar morghulis
Gravatar

#2744 elwood 15 år siden

ikke hvis jeg skal ligge i sengen 8-(

Men ja lidt positivt er det vel, nu må vi se hvo'en jeg har det imorgen, sku ud og spise om aften.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2745 wimmie 15 år siden

At manden og jeg næsten får 10.000 kr tilbage i skat 666/6

(vi regnede ikke med at få noget tilbage - måske oven i købet at skulle betale )
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2746 davenport 15 år siden

Den købensburger fra Fakta jeg spiser lige nu 6/6 - den er helt vildt god og smager grillet!

At jeg skal i køkkenet i aften og lave jomfruhummere og roastbeef 7/6
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2747 danschier.dk 15 år siden

...at Davenport ikke har inviteret til jomfruhummere og raostbeef 0/6 - god påske!
Gravatar

#2748 davenport 15 år siden

Fik du ikke indbydelsen???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2749 danschier.dk 15 år siden

min mor har altid sagt, at der er ingen skam ikke at komme hvis man ikke er inviteret! :-)
Gravatar

#2750 Åkepool 15 år siden

#2741 -

Det her siger jeg i øvrigt som vel nok sidens største FCK-fan

Arh, den kan du ikke bare påtage dig, uden lidt kamp fra et par af os andre ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: