Pink Floyd Project 6/6 - de var dælme gode! Er man til Pink Floyd må man absolut ikke snyde sig selv for dette fantastiske 10 mands orkester. De spiller røven ud af bukserne og er absolut det bedste tribute/kopiband jeg har hørt.
Folk der mener at man skal snakke under en koncert 0/6
At jeg ikke har en einsatzgruppe til min rådighed, som jeg kan bruge til at tage mig af den slags mennesker 0/6.
Folks manglede evne til at tage hensyn 0/6
Min efterhånden bekymrende manglende evne til at håndtere idioter i det offentlige rum 0/6
Da jeg var ung ... var der på svensk TV et par programmer, som hed Mandagsbörsen og Nöjesmassakren. Førstnævnte var et sindssygt godt 2 timers mandagsprogram med live musik med gode kunstnere og så en fabelagtig konferencier. Jeg har ikke siden set et bedre kombineret TV live koncept. Nöjesmassakren viste os det som menneskeheden indtil da havde betvivlet. At svenskere havde humor. Herunder et par klassiske klip, bl.a. de danske bagere Preben og Preben :)
#2751 HonoDelLoce 15 år siden
Det ville slet ikke blive en kamp - nærmere en ren nedslagtning ;)
#2752 Åkepool 15 år siden
#2753 inflector 15 år siden
Folk der mener at man skal snakke under en koncert 0/6
At jeg ikke har en einsatzgruppe til min rådighed, som jeg kan bruge til at tage mig af den slags mennesker 0/6.
Folks manglede evne til at tage hensyn 0/6
Min efterhånden bekymrende manglende evne til at håndtere idioter i det offentlige rum 0/6
#2754 dyg 15 år siden
#2755 elwood 15 år siden
0/6
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2756 HonoDelLoce 15 år siden
Så er resten af dagen ødelagt.. Swell..
#2757 mr gaijin 15 år siden
1/6
#2758 MOVIE1000 15 år siden
#2759 filmz-Bruce 15 år siden
[url= & Preben I (rigtig fulde)[/url]
[url= & Preben II[/url]
[url= & Preben III[/url]
[url= & Preben IV[/url]
[url= et U2 klip fra 1981 med pop hårs Bono[/url]
5/6
#2760 wimmie 15 år siden
At sælge sin gamle bærbare for 500 kr 5/6 (nåja, det måtte da gerne have været mere ;)
At skulle i byen i aften og bowle, spise og drikke på firmaets regning 6/6 ;)