Gravatar

#3191 dyg 14 år siden

Den normalt så sympatiske John Higgins: 0/6
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3192 filmz-Bruce 14 år siden

Jeg troede sgu aldrig det skulle komme så vidt. Jeg er enig med Søvndal. Hans udbrud mod skatteministeren er helt på sin plads. Venstres egen mangel på formåen med nye reformer, skal nu skydes oppositionen i skoen, i lyset af en anden agenda. Så vidt jeg kan se, så går SF i dialog med erhvervslivet og indtil modsat er bevist, er det da absolut fornuftigt.

Puha, farcen vil ingen ende tage :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3193 filmz-Utyske 14 år siden

#3192 -

Check det her: http://ekstrabladet.tv/flash/article1339442.ece

Det lader ikke til at det kun er den almindelige borger der er trætte af politikerne. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3194 filmz-Bruce 14 år siden

#3193 Nej som jeg også ser det, så er det valg mellem to onder. Den siddende regering er ikke opgaven voksen, der er simpelthen for få kompetente politikere. Alternativet er ligeså trøsteløs. LA er på en måde protest og et desperat håb, på baggrund af budskaber og så absolut ikke politikere. Anders Samuelsen og Simon Emil Ammitzbøll vil jeg betragte som andenrangs politikere til hver en (anden) tid, men nød lærer jo som bekendt nøgen kvinde at spinde :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3195 Skeloboy 14 år siden

Tidlig hard rock, 6/6

Jamen for pokke da...hard rock fra ca. 60'erne og 70'erne er da nok total yndlingsmusik. Blue Cheer, Vanilla Fudge, Iron Butterfly, Uriah Heep, Rainbow, Humble Pie, MC5 osv, og selvfølgelig de tre største: Deep Purple, Led Zeppelin, Black Sabbath

Lidt inspiration:

[url= Cheer - Summertime Love[/url]
[url= - Stargazer[/url]
[url= Pie - I Don't Need No Doctor[/url]
[url= - Kick Out The Jams[/url]
[url= Butterfly - Termination[/url]
[url= Heep - Gypsy[/url]
[url= Fudge - Keep Me Hanging On[/url]
[url= - Mississippi Queen[/url]
[url= - Follow You Home[/url]
Gravatar

#3196 davenport 14 år siden

Jeg er også i politisk vildrede, da jeg er dybt uenig med den siddende regering, især hvad angår beskæftigelsespolitikken, men på den anden side så tjener mit firma og dermed mig penge på situationens tilstand. Det er lidt en mærkelig situation, da jeg jo tjener på noget jeg er helt uenig i....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3197 filmz-Martychris 14 år siden

#3195

Ta' og lyt til noget, bloodrock, camel, wishbone four, King Crimson og Yes. For mig er det noget af det mest fede fra sen 60'erne og 70'erne. Du har ret i Rainbow, DIO synger ret fedt derpå ligeledes er Ritchie Blackmore ret sej derpå ligesom han er i Deep purple...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#3198 filmzkim 14 år siden

Min indsats i dansk diktat- og læse afgangsprøve 5/6
Jeg kunne ikke have gjort det bedre i læseprøven, men kunne måske godt have været mere grundig i diktaten.
Gravatar

#3199 Twister 14 år siden

At jeg lige har afleveret min eksamen-opgave om Erving Goffman of Joshua Meyrowitz 6/6

Hvor er det bare sindssygt godt at være færdig med det lort, efter to måneders opgave helvede. Nu håber jeg bare opgaven er god nok til at bestå.

Og da jeg så har afleveret får jeg selvfølgelig stress fordi at mine holdkammerater gør mig opmærksom på det faktum at jeg er i tvivl om jeg har husket at tælle fodnoter med i min ordoptælling (opgave må være 24.000 anslag med mellemrum MAX og jeg var i forvejen på 23.972. Hvis det viste sig at jeg havde glemt at tælle fodnoter med ville jeg højst sandsynligt dumpe.

Er nu lige kommet hjem og set at jeg har talt fodnoter med i de 23.972 anslag, så er sygt lettet og glad lige nu!!!!

Nu er der så 3 uger til den næste eksamen. Jeg har godt nok en masse film jeg skal have set i de tre ugers pause. Har næsten ikke haft tid til at se noget i de sidste 3 uger.

“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3200 Skeloboy 14 år siden

#3197 - kender kun King Crimson og lidt Yes. Det er rigtig fedt

Skriv ny kommentar: