Gravatar

#4202 davenport 14 år siden

Det går uhyggeligt tilbage for dyremishandling... I det mindste skal en masse hundehvalpe dø!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4203 I.F.F. 14 år siden

var det lige veganeren davenport der ytrede sig der, eller var det hykleren davenport?
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#4204 davenport 14 år siden

Well, dyr er jo bare mad, der stadig er levende...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4205 Skeloboy 14 år siden

Bruce (4198) skrev:
#4197 Funding

Det er sgu skidt. Læste også, at de støtter BFI med udgivelser...det er faktisk rigtig, rigtig skidt...
Gravatar

#4206 elwood 14 år siden

Sammensatte Kommentar spor 0/6!

Kommentar spor skal laves hvor alle er samlet som skal kommentere på filmen, og ikke ved og optage en gruppe og så en anden, hvorefter man mixer dem sammen, så de er på samme lydspor.

Det fint og dele op i teknik, og director f.eks. men og mixe dem sammen, argg det gør mig så arrig! især når en gruppe begynder og snakke om instruktøren i 3. person, i stedet for at tiltale ham direkte fordi... nå nej det kan de jo ikke suk...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4207 Kruse 14 år siden

#4206: Helt enig! Og hvis man ikke kan være samlet når man skal optage det, så kan man i det mindste være tilstede via satellitforbindelse.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4208 elwood 14 år siden

Enig yep, hmm satelitforbindelse har du eksempler på, hvor det er benyttet, bare ren nysgerrighed.

Nu ville jeg bare for underholdning skyld lige høre hvad Michael Bay havde og sige om Transformers 2, men argg! satme om ikke han gør det igen!

Han starter også ud med og ævle om at det her nok er hans 8 kommentar spor bla bla. hvorefter writerne joiner in, fra et hel andet sted, man ku høre det var optaget forskellige steder.

Nåja og de der writer får det til og lyde som om de har skrevet et Shakespeare stykke af proportioner med følelsesladet scener jebus!

Han gjorde det samme på The Rock.
Der burde være en lov imod det!

Jeg slukkede ganske enkelte for det igen, det er så upersonligt, og uprofessionelt og gøre.

Findes der andre syndere som Michael Bay? man burde lave advarelser til folk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4209 frankdrebin 14 år siden

#4208 Der bliver brugt satelitforbindelse under kommentarsport til Superbad :)

I øvrigt meget sjovt kommentarspor!
Gravatar

#4210 tiany 14 år siden

Madpakker 1/6
Det er altså lige meget hvor opfindsom man er, i længden er madpakker noget af det kedeligste der findes.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: