Gravatar

#4391 filmz-Bruce 14 år siden

#4389 Øv! Men vidunderlig hund. Tillykke med den :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4392 chronaden 14 år siden

#4389
Uuuuh, min favorit race! kæmpe tillykke med den!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#4393 frankdrebin 14 år siden

Star Wars TeeFury idag 6/6

Must have!
Gravatar

#4394 Batsy 14 år siden

Labrodor, og bernen senn er favoriten her!, Chiauha er hade hunden!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4395 Thomsen 14 år siden

At jeg fik afleveret mit projekt i går 6/6

Selve projektets kvalitet 3/6

Min egen arbejdsindsats derfor 3/6

Jeg har en eller anden bizar arbejdsvane med at skubbe ting til sidste øjeblik. Jeg arbejder helt sikkert bedst under pres, men jeg er ikke så sikker på, at jeg præsterer bedst under pres. Jeg kan dog mærke, at jeg er blevet lidt bedre til at tage ting i opløbet under projektarbejdet. Men der er stadigvæk lang vej.

Det er udelukkende et spørgsmål om klassiske dårlige arbejdsvaner. Jeg lider fx af den meget udbredte tendens med at læse alt litteratur, før jeg begynder at skrive, hvor den bedste arbejdsmetode klart er, at skifte løbende mellem at læse og skrive. Jeg håber sgu, at jeg kan finde ud af at ændre det, for ellers kommer det til at give mig en del problemer, kan jeg mærke.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4396 Batsy 14 år siden

dagen i dag 6/6, jeg er simpelhen så i et godt humør! WHUHU!


AC DC HIGHWAY TO HELL 6/6

ROCK N ROLL 6/6


KEEP ON ROCKING! Filmz'er som altså høre rock :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4397 lagoni 14 år siden

Thomsen (4395) skrev:
Det er udelukkende et spørgsmål om klassiske dårlige arbejdsvaner. Jeg lider fx af den meget udbredte tendens med at læse alt litteratur, før jeg begynder at skrive, hvor den bedste arbejdsmetode klart er, at skifte løbende mellem at læse og skrive. Jeg håber sgu, at jeg kan finde ud af at ændre det, for ellers kommer det til at give mig en del problemer, kan jeg mærke.


Spøjst, jeg gør selv det der med at læse sideløbende med jeg skriver og det fungerer slet ikke. Jeg får ikke læst særlig meget og det jeg betragter som læst, er nok kun skimmet. Jeg ville ønske jeg kunne tage mig sammen til at læse før jeg går i gang, også så jeg egentlig har et overblik over hvad det handler om. Men det er sikkert meget forskelligt til person til person, der er godt nok mange forskellige læsemåder. Dejligt du fik afleveret din opgave, det virkede som om du havde arbejdet på den et godt stykke tid.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4398 Bobby Singer 14 år siden

Skal ind og se "The Expendables" i morgen!!! 6/6
Idjit
Gravatar

#4399 frankdrebin 14 år siden

#4398 Me too! Can't wait!
Gravatar

#4400 HonoDelLoce 14 år siden

Og mig ! Glæder mig også..

Lidt..

Meget !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: