Gravatar

#871 Highland Park 14 år siden

#868: Så er jeg rolig igen... ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#872 dyg 14 år siden

#868 - Sluk lyden for musikvideoen, så stiger karakteren kraftigt. Mmmmmm Christina Milian.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#873 Michael Andersen 14 år siden

[url= til "The Muppet Show" 6/6

"Nooo please don't make me watch it" :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#874 Kruse 14 år siden

At Arsenal stort set har spillet sig videre med en sikker sejr - 5/6

At Liverpool kun formåede at få uafgjort - 5/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#875 Åkepool 14 år siden

#874 - Hvorfor det store had til Liverpool, selv i Europa?

Jeg holdt da personligt med Gunners idag.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#876 mr gaijin 14 år siden

#875 Forstår det heller ikke. Er Arsenal-tilhænger, men jeg ser helst så mange fra Premier gå videre som muligt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#877 Kruse 14 år siden

#875: Jeg har faktisk heller aldrig før haft noget imod Liverpool. Jeg tidligere holdt med dem når Arsenal ikke spillede, men før denne sæson var der en del Liverpool fans på dette forum(jeg tror også at du var i blandt dem) der var en smule kæphøje og arrogante(en lille smule) da de skulle vurdere deres eget hold i forhold til Arsenal. Arsenal blev nedgjort og Liverpool blev ophøjet til at være titelfavoritter. DERFOR har jeg en lille personlig vendetta mod Liverpool :P

Men ellers kan jeg nu godt lide Liverpool :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#878 Lord Beef Jerky 14 år siden

Forventninger til Flaming Lips koncerten i weekenden - 6/6. De er trods alt muligvis det bedste live-band jeg har oplevet, og jeg har sgu trods alt set en del mere end 1000 koncerter efterhånden, så topkarakter må være det mindste man kan forvente. Desuden anbefaler jeg bestemt deres nyeste album, der måske tager lidt tid at komme ind i, men efter et stykke tid, må man erkende, at det er blandt deres bedste værker til dato. Dog er albummet lige akkurat blevet slået af Converge's nyeste, der er det bedste jeg har hørt fra det band overhovedet, og det siger sgu en hel del... men det er en helt anden slags musik naturligvis.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#879 Åkepool 14 år siden

#877 - Jeg tror nu ikke at du finder mig imellem de navne der har ophøjet Liverpool til fordel for Arsenal, det vil komme bag på mig.
Hvis jeg har skrevet noget, så har det været med en humoristisk tone og sikkert en smiley, men det tror jeg ikke engang. For jeg har haft mere travl med at svine Liverpool lige fra deres træningskampe op til sæsonen startede og deres indkøb (eller mangel på samme).

Ved godt hvilke forums du hentyder til, men jeg kan ikke forestille mig det fra mig, da jeg langt hellere ser Arsenal vinde PL en nogle af de andre contenders.
Så skal det ha' været som svar på nogle af dine Liverpool angreb ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#880 filmz-jonasgr 14 år siden

#875-76 Jeg bryder mig til gengæld ikke om engelske hold og håber at så mange ryger ud som muligt. Jeg kunne egentlig godt lide Liverpool, men det har ændret sig drastisk over de seneste par år.

At Inter vand alligevel 0/10
Jeg hader dog trods alt perdenti mere.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: