Gravatar

#4781 PredatorX 14 år siden

Filmz uden Bruce... 0/6

WTF!

Du skaber sgu ikke dårlig stemning gamle dreng. Når man argumenterer så godt for sin sag, kan det aldrig rigtig skabe dårlig stemning uanset hvor uening man måtte være med dig...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4782 wimmie 14 år siden

Bruce....? What...? Man kan da heller ikke rejse væk uden at det hele går i kage :/
Er jeg gået glip af noget herinde?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4783 Thomsen 14 år siden

#4771 - Det er godt nok trist at høre. Ligesom andre mener jeg også, at du er en stor del af forummets identitet, og jeg skal da gerne indrømme, at dine mange begejstredede indlæg om især klassiske film har haft en stor andel i, at jeg selv bliver ved med at vende tilbage. Hvor ellers kan man på dansk finde en stemme, der igen og igen tager kampen op mod horderne af ignoranter og deres Arto-agtige ultrakorte stemplinger af alt, hvad der ikke er nyt, flashy, og hurtigt?

Tak for tiden, Bruce, og alt godt fremover! Jeg håber virkelig, at du vil lave en "Thomsen" og vende tilbage alligevel engang efter en tænkepause.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4784 NightHawk 14 år siden

# 4771 -

Jeg var lige inde på min profil, da jeg har nogle links liggende, jeg lige skulle tjekke ud og opdagede så, at du var væk fra listen. Fattede ikke lige hvad der var sket og må sgu sige, at jeg er temmelig overrasket over at læse dit indlæg. :(

Jeg synes bestemt heller ikke du skaber dårlig stemning herinde og de par gange vi har diskuteret, synes jeg da altid tonen har været med respekt for hinandens holdninger, også selv om vi har været meget uenige.

Tværtimod opfatter jeg dig som en utrolig venlig og sympatisk person, der altid har overskud til at komme med ros til andre. Det, samt din forrygende evne til at debattere om alle mulige ting og især din brede viden inden for filmverdenen vil blive stærkt savnet.

Æv, ja jeg sidder sgu og bliver rigtig ærgelig over det her, for der var faktisk en række film jeg godt kunne ha' tænkt mig at høre din mening omkring.

Håber du snart ombestemmer dig og vender tilbage igen, men hvis ikke, ja så må du ha' rigtig meget held og lykke med dit kommende projekt. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#4785 elwood 14 år siden

Jeg husker det som var det i går, da Bruce sagde...
Rumrejsen 2001 er noget værre hø, og National Treasure 2 er verdens bedste film, oh and Jacob forever!

Så må han jo modbevise det hvis han kan, indtil jeg høre det fra ham selv herinde, er det budskabet jeg vil sprede fra ham af 8-)

Hmm øv at han sådan forlader os, men nu vi er i de klassiske film.

Just when I thought I was out... they pull me back in.

Of all the souls I have encountered in my travels, his was the most... human.

I wish I knew how to quit you.





J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4786 tiany 14 år siden

Filmz uden Bruce 0/6

Det har nu været en fornøjelse at have Bruce på Filmz... tiltrods for at jeg nogle gange er sprunget over the wall of text.
Men jeg kan nu godt lide folk der er saglige i deres argumentation og står ved deres holdninger.
Derfor må man i sidste ende blot ønske Bruce alt godt fremover. Håber vi ses ved en anden lejlighed.
Valar morghulis
Gravatar

#4787 tiany 14 år siden

Men nu går der vel kun et par timer inden elwood har indhentet de små 7000 indlæg han er bagefter Bruce i statistikken ;D
Valar morghulis
Gravatar

#4788 davenport 14 år siden

0/6
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4789 elwood 14 år siden

#4787

Hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4790 Batsy 14 år siden

Fandes osse!, Nu røg min Største fan ): nu gider jeg ik skrive mer på surina historien ):

0/6, No Bruce, NO batman ):
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: