Gravatar

#4771 filmz-Bruce 14 år siden

Jeg vil ikke forlade skuden med en tudekiks variant og uden spor, det vil sgu lægge mig alt for fjernt og pine mig ind i sjælen :)

Men jeg fornemmer, at rollen som den sure og bitre mand, en rolle jeg fremover vil nyde at bibeholde, er bedst at udleve andre steder, hvor debatten på forhånd er født til være kontant omkring emner, som også ligger udenfor film universet, fremfor åbenbart konstant at have den mærkværdige evne til at skabe dårlig stemning på et forum med så mange dejlige mennesker, som jeg synes har fortjent bedre. Jeg påtager mig gerne min del af skylden.

Der skal ikke lægges så meget i omstændighederne, overvejelsen har været der et stykke tid og kan måske frigive noget tid til et andet projekt, som jeg meget længe har ønsket at give mig et spark i røven for at komme igang med. Nu skal det sateme være :)

Tre store hip til Danmarks absolut bedste film forum og de rare mennesker der er her og jeg håber ved gud, at lykken vil tilsmile jer alle! Og ikke mindst ekstra krydse fingre til Davenport, Tiany, Evermind og Navarre3, som godt nok har været meget hø igennem! Det kan være vi ses til julefrokosten i pølsevognen ;)

Filmz: 6/6

Al Swearengen:
Anyway, tonight's speeches are fucking canceled. Nurse your fucking wounds.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4772 MMB 14 år siden

Alle har sgu da hørt mere end én U2 sang, om du så ved det eller ej. ;)
HMTMKM er et mærkeligt sted at starte, men hey, jeg ved, du har hørt den i Batman.
Gravatar

#4773 evermind 14 år siden

Bruce - slettet?! 0/6 :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4774 Skeloboy 14 år siden

#4771 - men...hvem skal så afspore en debat og starte en alen-lang diskussion? Eller komme med overdrevne floskler til selv de mindste ting? ;)

Held og lykke med dit fremtidige projekt, og forhåbentlig kommer du tilbage igen engang

Gravatar

#4775 Kruse 14 år siden

#4771: Fandens også Bruce, du må sgu' da ikke forlade os :(

Forhåbenligt går der ikke længe før du får lysten til Filmz tilbage, da forummet ikke vil være det samme uden dig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4776 Bobby Singer 14 år siden

#4771 NOOOOOOOOOO! Oh well filmz vil nu ikke være det samme uden dig.

You will be missed.
Idjit
Gravatar

#4777 BN 14 år siden

Det kan du da ikke mene, Bruce?!

Du er jo nærmest blevet en del af filmz's identitet, sådan på brugersiden, med alle dine indlæg og dine bidrag til diskussionstrådene.

Du vil blive savnet herinde. :-(
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4778 Highland Park 14 år siden

Skeloboy (4767) skrev:
#4766 - sidder lige og hører lidt U2 på tuben nu...og er faktisk med på en 3-4/10 stk.
Du har vel bare lyttet til de numre, du finder værst. ;)

EPH333 (4770) skrev:
jeg har kun hørt en U2 Sang, og det er Hold me, thrill me, kiss me, kill me som er okay, men ik noget specielt
Fabelagtigt nummer!

Bruce (4771) skrev:
... og kan måske frigive noget tid til et andet projekt, som jeg meget længe har ønsket at give mig et spark i røven for at komme igang med. Nu skal det sateme være :)
En lille ny? :P

Bruce (4771) skrev:
... jeg håber ved gud, at lykken vil tilsmile jer alle!
I lige måde Bruce. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4779 Skeloboy 14 år siden

#4778 - hehe, nej. With or Without You, en eller anden fra den nye, One Tree Hill og et par andre...

Wozniacki vs. Sharapova, 6/6...kun 10 uprovokerede fejl
Gravatar

#4780 JannikAnd 14 år siden

#4771 - Vi ses irl, min ven. Men - som jeg også skrev til dig i min mail - du vil blive savnet!

Skriv ny kommentar: