Gravatar

#4911 Åkepool 14 år siden

#4908 - Nu har jeg ikke så meget forstand på det, men kan man få samme applikation til HTC? For den kan jeg da også godt få brug for.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4912 Bony 14 år siden

Åkepool (4911) skrev:
#4908 - Nu har jeg ikke så meget forstand på det, men kan man få samme applikation til HTC? For den kan jeg da også godt få brug for.


Greener Pastures, som er navnet på den danske udvikler, laver vist kun applikationer til iPhone, iPad og WEB. Så det ser desværre ikke sådan ud.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4913 Åkepool 14 år siden

ØV!!!!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4914 elwood 14 år siden

Btw. Bony hvor går det med signalet på din iphone4 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4915 Bony 14 år siden

Nå ja, for fanden. Jeg har sgu da helt glemt det "review" som jeg lovede. :-)

Jeg har ikke oplevet nogle store problemer endnu. Jeg har dog en enkelt gang kunne presse den af nettet, ved at lave dødsgreb og holde det i 15-20 sekunder, men jeg var et sted hvor der i forvejen var dårlig middelmådig dækning, så jeg ved ikke hvor meget det egentligt kan bruges til noget. Jeg har endnu ikke mistet et eneste opkald pga. signalforstyrrelser eller signaltab, men hvis man holder den for "tungt", kan den godt miste en streg eller to. Men den måde man skal holde telefonen på er påtaget og ikke en måde man nogensinde ville gøre i "virkeligheden". Jeg er stadig MEGET tilfreds. Alt virker hurtigt og lækkert og IOS 4 er saftsuseme lækkert og så kører det ekstremt hurtigt på iPhone 4. Skærmen er måske eneste ting jeg egentligt kan sætte en finger på (bogstavelig talt), for den suger fedtfingre til sig som en overvægtig dame suger kage. Helt ekstremt. MEN, det er absolut en ting jeg kan se igennem fingre med, eftersom netop skærmen også er en af de absolut fedeste ting ved telefonen. ALDRIG, og jeg mener virkelig aldrig, har jeg set en så skarp og lækker skærmopløsning på en telefon. Det er virkelig imponerende. De spil og programmer der er opdateret til den nye skærm er simpelthen en fryd at se på. Still-billeder på kameraet er ganske fine, men videokameraet på 720P er pisse nice. Jeg optog et klip af nogle kammerater der spillede bordtennis og lyd og billede var bare lækkert og klart.

Det er virkelig et imponerende stykke elektronik. Og efter at have haft telefonen i omkring en måneds tid, så anser jeg stadig hele problematikken omkring antennen som værende overvurderet. Den kan miste signal, men problemet opstår først hvis man tvinger signalet væk.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4916 elwood 14 år siden

Cool, er spændt på og høre DarkLight's indtryk også om et par uger, efter han lige har fået sin self. først.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4917 weebs 14 år siden

At skulle sove med hold i nakken 0/6
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#4918 filmz-ab 14 år siden

Blå kings 6/6
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#4919 nakalay 14 år siden

Individer uden Y-kromosomer: ∞/6.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4920 tiany 14 år siden

At jeg laver så mange lyder om natten pga min forkølelse at jeg nu har fået drevet kæresten ind på sofaen 0/6

At jeg heller selv må sove på sofaen i nat 0/6
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: