Gravatar

#4921 dyg 14 år siden

At have været på arbejde i 7 timer: 4/6 (er lidt træt, men normalt er arbejdsdagen jo ved at være forbi...men:)
At skulle være på arbejde i 7 timer mere: 1/6
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4922 wimmie 14 år siden

At jeg næsten lige er vågnet og skal på arbejde om 3 timer 1/6

- Får dog én stjerne, for selvom jeg ikke gider på arbejde (slet ikke i dag), så bliver det da hyggeligt at se folk igen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4923 HonoDelLoce 14 år siden

At jeg endelig er blevet enig med mig selv om, at jeg vil have lagt mit liv om 6/6

At jeg ikke aner, hvor jeg skal starte, slutte og mellemlande 6/6 - I live for the thrill..

En seriøs omgang tænkning i de sidste par uger har ledt mig til den konklussion, at jeg egentlig ikke er sådan vildt glad for mit liv. Jeg elsker selvfølgelig min familie, og min kæreste - men hverdagen går i samme kedelige trampe, og jeg mister lysten til at stå op til mit arbejde mere og mere for hver dag der går..

Og det er jo for dumt, når jeg egentlig selv bare kan ændre det..

Jo jo, jeg må da nok sige farvel til hus og bil - men det er materielle goder, der ikke engang kommer i nærheden af at opveje det misbehag, der er hver dag..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4924 dyg 14 år siden

At jeg skal arbejde søndag: 3/6 - Det er godt for flex-kontoen.
At jeg skal arbejde, når Liverpool møder Scum: 1/6 - Jeg regner alligevel med, at Scum tæsker os, så det kan ikke blive til 0/6.

@hono - Go for it! Jeg har flere gange selv overvejet en omlægning af mit liv, men det skal lige vente, til jeg er fri for gæld (med undtagelse af SU-lån).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4925 HonoDelLoce 14 år siden

nayze (4924) skrev:
@hono - Go for it! Jeg har flere gange selv overvejet en omlægning af mit liv, men det skal lige vente, til jeg er fri for gæld (med undtagelse af SU-lån).


Ja, det er også grunden til mine meget grundige overvejelser.. Jeg har købt hus og bil, og det er på baggrund af min nuværende beskæftigelse, som er ret godt betalt..

Men jeg gider det ærlig talt ikke.. Så må jeg tage de økonomiske tæsk, jeg får..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4926 Skeloboy 14 år siden

#4925 - men du kan vel også vente liiige lidt endnu, og så få solgt bil og hus først?
Gravatar

#4927 HonoDelLoce 14 år siden

#4926

Jo, men det, der lige er lidt i vejen for det, er, at jeg skylder mere på huset end jeg vil få for det lige nu.

Jeg har kun haft huset i snart 2 år, og da jeg lånte til det, var det fuldt beløb + ekstra til møblering og sådan..

Men nu må jeg lige have undersøgt mulighederne - ikke mindst finde ud af, hvad jeg vil.. Det er ikke sådan, at jeg ringer og siger op i morgen.. Jeg skal først have lidt styr på, hvad der skal ske - men omvendt er det heller ikke noget jeg venter flere måneder med :)

Jeg må have fundet ud af hvad mine økonomiske muligheder er lige pt - om jeg kan tjene nogle penge på noget af alt det, jeg godt kan lide at lave. Og om det i så fald måske kan lade sig gøre at beholde huset, og blot sælge bilen.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4928 elwood 14 år siden

Jeg må have fundet ud af hvad mine økonomiske muligheder er lige pt - om jeg kan tjene nogle penge på noget af alt det, jeg godt kan lide at lave.

Sælge din krop?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4929 davenport 14 år siden

Må vi ikke høre lidt om planerne, for det lyder spændende?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4930 Wangsgaard 14 år siden

Jeg havde et meget travlt semester i foråret med bachelorprojekt og havde slet ikke tid til min yndlings beskæftigelse, filmz og se nye film. Jeg havde derfor glædet mig til at dette efterår skulle bliver forholdsvis roligt med skolearbejdet, men synes arbejdsopgaverne kommer stille og roligt, så det bliver nok ligeså stresset et efterår :S
Note til mig selv; Lær at sige nej!

Håber i har det godt herinde !! :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: