Gravatar

#5191 dyg 14 år siden

Det spil vil sgu altid hedde HoMM i min verden :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5192 elwood 14 år siden

hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5193 Lord Beef Jerky 14 år siden

Nu har jeg sgu også fået trykket et ribben... det er ikke min uge det her.. 2/6
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5194 tiany 14 år siden

Skeloboy (5187) skrev:
Spiller ikke computer mere, for der er kun 1 spil, jeg rigtig gider spille...Heroes of Might & Magic, derfor:

Heroes of Might & Magic 6 på vej! 6^6 ud af 6


Det glæder jeg mig også til - jeg håber dog at de har sat sværhedsgraden en smule ned 5eren river godt nok tænder ud.
Valar morghulis
Gravatar

#5195 inflector 14 år siden

Mindes campaignen i Homm 1 og 2 som værende temlig hardcore. Glæder mig til 6eren, jeg har nydt alle spil i serien, især treren som jeg voldspillede som hotseat med en kammerat. Fjerde kapitel i serien var dog en skuffende omgang.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5196 Skeloboy 14 år siden

HOMM5 havde bare for få baner - og har ikke udvidelsen. Anede ikke det havde skiftetr navn.

inflector (5195) skrev:
Fjerde kapitel i serien var dog en skuffende omgang.

Synes der var mange fede ideer i 4'eren - Heroes i krig osv.
Gravatar

#5197 dyg 14 år siden

Styrketræning: 2/6

For satan da, hvor er det kedeligt! Jeg vil meget hellere løbe en god lang tur, men det bliver min overkrop kun mere splejset af (når nu fedtet er ved at forsvinde).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5198 filmz-ab 14 år siden

#5197

Hehe! Helt enig. Gud hvor er det kedeligt, men man kan jo altid kigge på flotte damer :-) Men jeg SKAL træne pga. mit knæ, men det er kun fordi jeg kan styrke det og få lov til at spille fodbold :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5199 Muldgraver 14 år siden

#5197 + 98

Hvorfor synes I det er kedeligt? Hvor længe har I været i gang?

Nu er det ikke fordi jeg selv synes det er sindsoprivende morsomt, men jeg bryder mig alligevel aldeles om den udmattelse der hører med når jeg har presset mig (og nu er det ikke fordi jeg er særlig stor, så der skal ikke så mange kilo til...).

Tror jeg vil give styrketræning 4.5/6
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#5200 dyg 14 år siden

Jeg er lige gået i gang igen, første træning var i dag. Men jeg styrketrænede i et godt stykke tid for 1½-2 år siden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: