Gravatar

#5201 Muldgraver 14 år siden

Ok, og dengang kom der ikke en vis fornøjelse ved det hen ad vejen? Og hvor lang tid er et godt stykke tid?

Jeg synes det er blevet væsentligt mere interessant efter jeg er begyndt at finde ud af mere om hvordan kroppen fungerer og hvordan man udfører øvelserne ordenligt. Jeg kan godt lide jeg kan mærke hvordan min ryg har fået det bedre og hvordan jeg er i stand til at håndtere fysisk krævende situationer med et større overskud og bedre balance end før jeg begyndte at træne. Det er ikke fordi det er så vildt og sådan, men det er nu alligevel en rar følelse at mærke kroppen fungere godt (det er så ikke så fedt når man kommer til at overbelaste...).
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#5202 dyg 14 år siden

Et godt stykke tid var vel ca 5-6 måneder, hvor jeg aldrig var vild med det, men jeg hadede det dog heller ikke.

Jeg stoppede med styrketræningen, da jeg fandt ud af, at det var meget sjovere at løbe :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5203 Muldgraver 14 år siden

Hmm, ok, det burde være tid nok, så er det nok bare en temperamentssag :)

Fedt du har fundet glæde i løbet.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#5204 evermind 14 år siden

Lord Beef Jerky (5193) skrev:
Nu har jeg sgu også fået trykket et ribben... det er ikke min uge det her.. 2/6


Av! God bedring ... Hvad har du foretaget dig?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5205 MOVIE1000 14 år siden

Jeg synes vi har snakket nok om det link foeller sendte, men jeg forstår bare ikke helt at det kan være så slemt, jeg trykkede bare ok indtil det stoppede og den var ikke særlig lang, jeg har prøvet nogle hvor man skulle trykke mange flere gang, men nu var jeg jo heller ikke igang med at skrive noget som nogen af jer, men nu ved VI ALLE vidst at vi ikke skal sende sådan nogle links.

Grillmad 5/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5206 HonoDelLoce 14 år siden

MOVIE1000 (5205) skrev:
Jeg synes vi har snakket nok om det link foeller sendte


Hvorfor dælen bringer du det så op igen?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5207 wimmie 14 år siden

Styrketræning 5/6

Jeg elsker det - vil meget hellere styrketræne end konditionstræne. Jeg plejer dog at tage halvt af hver når jeg er i motionscenter.
Dertil kommer dog at jeg var begyndt at løbe men pga. dårlig ryg og knæ måtte jeg stoppe og bruger nu crosstræneren...damn det er kedeligt. Er begyndt at have en bog med mens jeg træner ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5208 Åkepool 14 år siden

wimmie (5207) skrev:
Er begyndt at have en bog med mens jeg træner ;)


Man giver den ikke nok gas, hvis man har overskud til at læse imens man bruger crosstraineren ;)

Styrke/pulstræning, de få dage jeg har tid til det 6/6
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5209 MOVIE1000 14 år siden

#5206 hvis du læser indlægget færdigt så besvarer du nok dit eget spørgsmål.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5210 dyg 14 år siden

Ja, crosstraineren er røv og nøgler, og det er løbebånd og kondicykler også. Men at tage løbeskoene på, putte noget god musik i ørerne og så ellers bare løbe derudaf i den friske luft, er en fuldstændig fantastisk følelse (for mig) :)

En lang løbetur gør underværker, hvis jeg er mentalt træt, sur eller hvis jeg bare føler mig lidt blå. Jeg kan ikke lade være med at være i godt humør efter en tur, også selvom jeg er ved at dø af træthed.

Desuden er der tid til enten at tænke på alle mulige mærkelige ting eller bare tømme hovedet og nyde musikken og naturen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: