Gravatar

#5211 Åkepool 14 år siden

nayze (5210) skrev:
Ja, crosstraineren er røv og nøgler


Synes nu den er en udemærket erstatning for at løbe, hvis man som jeg (og tilsyneladende også Wimmie) har problemer med knæ og ryg. Det er bare at knalde nok modstand på og holde et højt tempo, så giver den altså også rigtig godt :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5212 dyg 14 år siden

#5211 - Men det ændrer ikke på, at det er røvkedeligt at stå på sådan en djævel i en time, hvorimod det er en fornøjelse at løbe rundt udenfor, hvor hjernen kan blive aktiveret af omgivelserne :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5213 Åkepool 14 år siden

nayze (5212) skrev:
#5211 - Men det ændrer ikke på, at det er røvkedeligt at stå på sådan en djævel i en time, hvorimod det er en fornøjelse at løbe rundt udenfor, hvor hjernen kan blive aktiveret af omgivelserne :)


Det har du da ret i, men en iPod redder meget i sådan en situation. Alene det at den gør at jeg slipper for centrets evige radio 100/Voice afspilning er fantastisk.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5214 dyg 14 år siden

Det er rigtigt, men jeg finder det stadigvæk urimeligt kedeligt i forhold til at løbe rundt udenfor :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5215 Ericmase 14 år siden

FED NY TRAILER TIL "Paranormal Activity 2"! http://www.facebook.com/video/video.php?v=43832076... :-D

5/6!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#5216 wimmie 14 år siden

Nayze> De gange jeg løb udenfor var jeg glad for det - er også ked af at jeg ikke kunne fortsætte. Har dog tænkt mig at tage en løbetur i ny og næ - kan bare ikke gøre det flere gange om ugen.

Men den glade følelse har jeg efter en times træning i motionscentret - man føler sig virkelig godt tilpas efter motion (det havde jeg for 10 år siden aldrig troet at jeg skulle sige ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5217 filmz-ab 14 år siden

#5199

Fordi det bare keder mig. For det første er der (for mig) ikke det samme sociale samvær, som der er, når jeg f.eks spiller fodbold med gutterne. Man sætter sin IPod til, og ellers lever man bare i sin verden, mens man lige kort hilser på nogle man har stødt på, og udveksler et par overflødige ord :-) Derudover er det bare røvsygt at pumpe jern, løbe på et bånd og cykle i det uendelige :-) Dette giver selvfølgelig en stram røv og god krop, men ak nej. Jeg er mest glad, når jeg er på vej hjem fra motionen :-)

Jeg har nu trænet i 5 mdr, og har også gjort det før i tiden, hvor jeg sådan er lidt on and off, men det hjælper dog meget mod skader og forebyggelse.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5218 Batsy 14 år siden

jeg har fundet a@babo! han ser film endda!


http://www.intomobile.com/photos/uncategorized/200...

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5219 filmz-ab 14 år siden

#5218

haha! Jeg mangler en cigar i munden :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5220 Batsy 14 år siden

Red vs Blue 6/6 Sarge og Caboose er geniale!

min lille bror med surmine 6/6, han er 2,5 og han er så undeholdene når han surmuler uha d: sikke farlig han er!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: