Gravatar

#5531 chronaden 13 år siden

Min gammelmands blære! 0/6

Hele den sidste måned, har jeg vågnet kl. 05 og er tvunget ud på wc, fanden sker der for det i en alder af 29?.. help D:
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#5532 wimmie 13 år siden

Tiany> Bare rolig, vi er meget enige i at pengene skal gå til arven - i hvert fald de 40.000. De 5.000 låner til jeg min lillesøster så hun kan få sit kørekort og de sidste 5.000 kommer til at gå til ting vi virkelig mangler: en ny opvaskemaskine (med mindre den gamle vi får af min storesøster er god nok), en ny ergonomisk madras og evt. ny vaskemaskine.

Misumi> Godt at Frede får en ny biograf - det er længe ventet. Vi har jo planer om at flytte tilbage dertil (evt. Vejle) så det bliver godt at se frem til ;)

- og naturligvis kan du klare uddannelse...men jeg kender godt følelsen. Har selv ikke fået begyndt på én - ikke fordi jeg er dum men simpelthen fordi jeg ikke kan overskue mere skolegang lige nu (og fordi jeg ikke har fået den rette uddannelse)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5533 Wangsgaard 13 år siden

Misumi- Jeg er selv den eneste fra min familie som læser på universitet og den højeste uddannede er min søster som er lærer. Jeg læser til civilingeniør og synes selv det kan være lidt hårdt til tider at der ikke er så meget hjælp at hente derhjemme, men man må klare sig med det man har. Var i lang tid usikker på om jeg var klog nok og om jeg passede ind. Mine forældre prøver at være forstående men de kender intet til det jeg lave eller kan hjælpe rent fagligt. Mange af dem jeg læser sammen med har forældre som er læger, ingeniør og andet, kan godt mærke de har flere resurser at trække på. Jeg synes ikke det skal være en hindring for dig, hvis man vil så kan man, og der er jo nogen som skal bryde den socialearv :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#5534 misuma 13 år siden

^^

Jep, kender det. Jeg har aldrig været en straight A student, men klarede det nogenlunde. Ofte spøgte jeg med derhjemme, at være adopteret hvilket ikke altid faldt i god jord, hehe. Tanken får jeg stadig sommetider, mine interesser og humor lå langt væk fra resten af min familie.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5535 filmz-jonasgr 13 år siden

Rubicon startede langsomt, men er blot blevet bedre og bedre. Sidste uges afsnit var meget nervepirrende og denne uges afsnit var det ligeså, men på en anden måde. Hele skyggen af 9/11 svæver over denne serie. Og man har eller jeg har i hvert fald en stor sympati for Will Travers. Næste uge kommer sæsonafslutningen så af denne og også af Mad Men. Så nu håber jeg bare at de fornyer den, hvilket er langtfra sikkert at det gør. Mange tror ikke at de gør, men Tim Goodman gør heldigvis. Jeg stoler på Timmy boy. 10/10.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5536 filmz-jonasgr 13 år siden

Nå ja og til dem der ikke aner hvad "Rubicon" er for noget er her en trailer:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5537 misuma 13 år siden

Jeg fordømmer mange af nutidens tegnefilmsserier. Der er hverken kælet for animering, farvelægning, detaljer eller baggrund. Det virker som om at jo mere minimalistisk, crazy og ligegyldig serierne er, jo bedre. Jeg afskyer det og hvis nogen kalder det en naturlig udvikling får de smæk med en vissen ostehaps. 0/6

Jeg nævner eksempelvis De Fantastiske Fehoveder, Dexter, Brandy Og Hr Vimse, Powerpuff Pigerne og ellers i den dur.

...damn jeg er blevet gammel....
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5538 Lord Beef Jerky 13 år siden

#5537 Jamen er det ikke netop en naturlig udvikling der følger samfundets "brug og smid væk" kultur? Hvorfor kæle for detaljerne, når klovnene alligevel køber det? Men så igen... film går jo i den stik modsatte retning, hvor Cameron bliver ved med, at overgå sig selv i produktionspris og ny teknik. Sær verden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5539 misuma 13 år siden

Den såkaldte udvikling jeg hentyder til, skyldes muligvis de mange børnekanaler som er skabt de sidste par år. Der skal masseproduceres og det skal gøres billigt og hurtigt.

Jeg savner bare de gode gamle dage med de originale Tom & Jerry, Foghorn Leghorn,
de gamle og korte Anders And/Mickey Mouse/Fedtmule film osv.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5540 Lord Beef Jerky 13 år siden

#5539 Heldigvis har du ikke set SAMTLIGE Tom & Jerry og korte Disney-tegnefilm, så der er stadig gode ting i vente. Men jeg er skam helt enig... især hvis man også ser de tegnefilm der kører på Disney-sjov i dag i forhold til dengang jeg var kid. Ikke alene er tegningerne mangelfulde i detaljer, titelmelodierne er alt andet end ørehængere og historierne er stadig de samme som dengang - bare nu med nye figurer. Det er virkelig trist.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: