Gravatar

#5551 Bobby Singer 13 år siden

Nå ja hvordan pokker kunne jeg glemme Batman: The Animated Series og Spiderman! Det bliv der set rigtig meget af dengang i 90'erne. :D
Idjit
Gravatar

#5552 Mr. Chriss 13 år siden

At være i byen om fredag 10/10

Op på arbejde kl. 7 om lørdagen -2/10
Gravatar

#5553 misuma 13 år siden

I et af mine tidligere indlæg skriver jeg at fordømmer mange af nutidens tegnefilm. Altså ikke alle.

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5554 Ericmase 13 år siden

‘Super 8′: Short Set Video with Explosives

GLÆDER MIG ENDNU MERE NU! :-D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#5555 Kruse 13 år siden

Ericmase's spam af flere tråde - 0/6

Der er ingen grund til at poste det præcis samme i både "Hvad laver du nu"-tråden og i "Bedøm alt!"-tråden. Der er jo trods alt ikke engang nogen bedømmelse i dit indlæg i denne tråd.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5556 misuma 13 år siden

Jeg gik ind på CDON blot for at checke nogle kommende titler, jeg er ellers ALDRIG derinde, men sørme om det ikke gav mig 50 kr's rabat så jeg endte med at forudbestille Paper Man med Jeff Daniels og hans "fantasiven" Ryan Reynolds som spiller superhelt.

6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5557 frankdrebin 13 år siden

#5555 Helt enig! 0/6

#5554 Og desuden så behøver du ikke lave STORE OVERSKRIFTER for at brede dit budskab/få opmærksomhed.. Det er lettere irriterende.. Det er fint at du glæder dig, du behøver bare ikke spamme!

Har vist også nævnt det for dig før :)
Gravatar

#5558 tiany 13 år siden

#5554
Jeg tilslutter mig Kruse og frankdrebin - det er fint nok at du gerne vil fortælle at klippet er der, men du kan godt nøjes med at gøre det i en tråd og uden brug af fed og caps-lock.

Desuden siger klippet absolut intet om filmen, så jeg har svært ved at forstå din jubel. Dette klip kunne ligeså godt være taget fra optagelserne til en generisk B-film. Der er intet der gør, at man får et indtryk af filmen. Så jeg forstår slet ikke det skal smides ud over hele forummet.

Valar morghulis
Gravatar

#5559 filmz-ab 13 år siden

Bowling + heftig bytur lørdag aften/nat 6/6
Søndag: 1/6
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5560 MOVIE1000 13 år siden

#5556 har alle ikke fået det som har en bruger derinde eller som får nyhedsbrev??

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: