Gravatar

#5581 Skeloboy 13 år siden

3/6
Gravatar

#5582 Michael Andersen 13 år siden

Ericmase (5579) skrev:
I morgen smutter jeg i biffen og skal cirka se 4 timers gys!!!!


"Marmaduke" og "Grown Ups"?

;P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5583 dyg 13 år siden

At jeg ikke tør æde snøfler, da de før har startet et galdestensanfald: 2/6 (I det mindste bliver jeg ikke federe så!)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5584 Ericmase 13 år siden

Michael Andersen (5582) skrev:
"Marmaduke" og "Grown Ups"?

;P


Nope, men "Paranormal Activity" 1 og 2! ;D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#5585 misuma 13 år siden

En af mine venner tager snøfler med hver eneste gang vi har filmaften...og det har vi én gang om ugen. Yay much?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5586 davenport 13 år siden

Mht. det der galdesten... Obersten er begyndt at få nogle anfald, hvor alt bare gør ondt, hun kan ikke beskrive smerten rigtigt. Men hun har en fornemmelse af at det er det.
Hvad udløser den slags? Du siger snøfler, men er der noget man bør undgå af fødevarer og hvad gør man ved situationen?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5587 dyg 13 år siden

Mine symptomer startede med at være en smerte, der sad lige under nederste ribben i højre side af maven, men sidenhen er det også begyndt at være samme sted i ryggen. Min smerte er konstant over flere timer, og sidder præcis samme sted hver gang. Efter tre-fire anfald smuttede jeg til lægen, der tog et par blodprøver og sendte mig til ultralydsscanning.

Som sagt sidder smerten meget præcist, og jeg kan til hver en tid pege på det præcise sted, hvor smerten sidder. Jeg fik noget gigtmedicin af lægen, der tager noget af smerten, men desværre er mine anfald blevet noget værre, så det hjælper ikke ret meget længere. Er det bedste jeg kan gøre at vandre rundt, da det tager lidt af min fokus væk fra smerten.. Ellers er det sgu bare uudholdeligt.

Det der fremprovokerer det ved mig er først og fremmest fed mad (som pizza, burgere, pommes frites, osv).

Nå, yoga-tid.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5588 Highland Park 13 år siden

#5587: Dyrker du også yoga? Jeg er vild med det. Det gør underværker for krop og sjæl. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5589 lagoni 13 år siden

#..87/88 - hvad får I ud af yoga? Jeg har prøvet det et par gange og jeg kan slet ikke se hvad det skal nytte. Det er kedeligt og jeg laver ikke andet end at vælte - sådan har jeg det dog også lidt til pilates, men der kan jeg meget hurtigt mærke at det styrker især min ryg.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5590 Highland Park 13 år siden

#5589: Det har vi jo diskuteret før lagoni. ;)

Pilates har jeg prøvet en enkelt gang, og det var ret fedt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: