Gravatar

#5591 evermind 13 år siden

Jeg finder det bekymrende, at dyg gennem de senere måneder har skiftet film ud med yoga ... :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5592 dyg 13 år siden

#5588 - Jeg var til min 3. yoga-time i aften (1x power og 2x astanga), så ja, det gør jeg vel :)

#5589 - For mig gælder det om flere ting: At undslippe dagens stress, at forbedre min vejrtrækning i forbindelse med løb, at blive mere smidig, at få bedre balance, og som en kombination af flere af punkterne: slippe for at blive ekstremt øm efter mine løbeture.

Jeg havde min veninde med i aften, og hun er pt. ret stresset pga. hendes master (og pga. at hun nok først kan blive færdig i 2012, da hun ikke fik sig meldt til et kursus inden 1. oktober, og kurset kommer først i 2012 igen... Også selvom hun har haft kurset før, men blot undlod at aflevere den sidste projektrapport, da hun var i praktik på samme tid.. hov, nok sidespring), så jeg glæder mig til at høre lidt mere til, hvorvidt det har givet hende lidt ro i kroppen.


#5591 - Det er alt sammen for bedre at kunne undslippe zombierne, når de lige straks kommer!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5593 elwood 13 år siden

Ha!

Har du ikke hørt det, Zombierne er begyndt og gå til Parkour!

Du er chanceløs 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5594 misuma 13 år siden

At se sin lillebror lunte af sted i "BS Og Basserne" 6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5595 dyg 13 år siden

#5594 - Hvem af dem er din bror?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5596 misuma 13 år siden

Han var ikke så meget i fokus, en bette karseklippet fyr ved navn Ronni.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5597 dyg 13 år siden

Oki, vil holde øje med ham fra nu af :)

Sidder og ser det nu, og det vækker sgu minder og følelser fra det jeg selv er gået igennem. Stor respekt til de gutter!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5598 misuma 13 år siden

Jeg har selv været overvægtig....eeh tre gange faktisk. Hver gang jeg har taget mig sammen, har jeg tabt ca 20 kg og sidste gang endte jeg med at løbe en halvmaraton. Nu er jeg desværre endt i den tunge ende igen, men skal klart i gang igen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5599 dyg 13 år siden

You go girl! Det er ikke nogen "let proces", men det føles fandme godt, når man har smidt kiloene.

Som skrevet på irc for lidt siden, så var jeg sgu tæt på at tude, da jeg løb min første halvmaraton efter at have tabt de første ca. 20-25kg.

Og jeg er sikker på, at jeg kommer til at tude, når jeg (forhåbentligt) kommer i mål ved Copenhagen Marathon til maj.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5600 lagoni 13 år siden

Highland Park (5590) skrev:
#5589: Det har vi jo diskuteret før lagoni. ;)


Nå ja, det har du da ret i. Jeg troede egentlig bare jeg havde tænkt på at diskutere det før, men lod til jeg fik tankerne skrevet ned før så :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: