Gravatar

#5741 NightHawk 13 år siden

# 5729 -

Det er jeg satme ked af at høre Jannik. Fik slet ikke fornemmelsen af, at det stod så slemt til efter dine forrige indlæg, selvom det var også var tydeligt, at der var meget stærke følelser på spil. Håber virkelig at du hurtigts muligt kan få noget professionel hjælp til at komme videre, og ellers så vil jeg også, ligesom de andre har skrevet, opfordre dig til at benytte dig af din familie og venner så meget som overhovet muligt. Og ellers skal du selvfølgelig bare skrive herinde også, hvis du har lyst. Ofte kan det være nemmere at snakke om sine problemer med nogle, der ikke er lige så tæt på som dine nærmeste.

Nu kender jeg dig kun via nettet, men min opfattelse af dig er, at du er en super hyggelig fyr, der har en enorm og meget bred film-viden som er uvurdelig for Filmz og som jeg og mange andre nyder at læse om.

Ved godt det er nemt at sige fra en udefra, men du må fanme ikke give op pga. det der er sket. Du er kun 25 og livet er fuld af muligheder på alle fronter, så selv om det er svært lige nu, så kæmp med alt hvad du kan for at komme videre, og så vil jeg væde på at der venter en kvinde der ude, som du kan dele resten af livet med og som vil gøre dig lykkelig.

Jeg sender dig de bedste tanker med håbet om, at du hurtigt muligt får humøret og livsglæden tilbage igen. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#5742 BN 13 år siden

The_Krip_Keeper (5720) skrev:
Hva' da?


Nu ikke så krævende. Du ved jo, at Narniabæver1973 er selve indbegrebet af kortfattethed. Vi fik tre ord og en karakter, og hvem kan så forlange mere? ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5743 Skeloboy 13 år siden

Ansøgningstjek hos DM, 6/6

Det er superfedt, de bruger 15-20 minutter på at give feedback. Han var generelt positiv, men havde et par ting, han ville ændre. Og mit CV skulle også ændres lidt.
Gravatar

#5744 Bony 13 år siden

Ah, for helvede Jannik! Det er sgu noget pis. Det er jeg virkelig ked af at høre. Der er ikke rigtigt noget at sige som ikke allerede er blevet sagt i denne tråd. Jeg er helt enig med de andre i, at ingen piger er dét værd. Livet går videre, ligegyldigt hvor mange prygl man så end oplever på vejen. Du har så ikke været helt enig i, at det var værd at fortsætte uden hende, men tænk i stedet på de føromtalte veninder du har, der pludselig gav dig masser af opmærksomhed pga. din nye status. Familie, venner? Tænk på din lidenskab og glæde ved at se film. Tænk på dine interesser. Er det hele virkelig intet værd i forhold til en pige som har været modbydelig overfor dig? Du fortjener langt mere end det. Du har nu ramt bunden med et brag, hvilket har trukket tænder ud. Men nu går det kun én vej. Og selvom det bliver en kamp, så ved jeg at du kan klare det. Du skal klare det, for livet er smukt. Bagved utro kærester, dumme skænderier og dumme tanker, der gemmer der sig et liv der skal leves fuldt ud. Med alt hvad det indebærer. Jannik, grib livet - for du fortjener det sgu'!

Jeg stemmer også for, at du skal komme til julefrokosten for jeg synes sgu, at du virker som en kanon fyr med en utrolig spændende filmsmag! Jeg gad ihvertfald godt møde dig! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5745 Batsy 13 år siden

Anders and kan score andersine and! så kan jannik and fanme os! ellers klager jeg!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5746 filmz-Titta Di Girolamo 13 år siden

Jannik for fanden da også, det er meget trist at høre :( Jeg havde ingen anelse om, at det stod så slemt til. Det lød til du tacklede det, men jeg ved godt man kan have et ansigt for omverdenen og et i privaten. Du er 25, hamrende sympatisk og intelligent og så har du endda også gode sider! INGEN kvinde er det værd, kun hendes og dit afkom og den fremtidige glæde må og skal du ikke snyde dig selv for!

Jeg ved du har mange, der bekymrer sig om dig og du må bruge dem og så få slappet af og tænkt sagerne igennem. Og så skal du have en kold tyrker sammen med venner, hvor film, sprut og hygge står i højsædet og vi sammen kan svine det svage køn til, evt. se Psycho, Halloween og Descent og få nogle grin sammen. Døren og kælderen står på vid gab, så skriv og også gerne med adresse, hvis man må "kigge ind"!

Og til sidst lige et [url= alvorsord[/url], som jeg nok skal få banket ind i dig næste gang over en irish!



Gravatar

#5747 Bony 13 år siden

Velkommen hjem. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5748 filmz-Titta Di Girolamo 13 år siden

#5747 The hooplehead is passing through ;)
Gravatar

#5749 Bony 13 år siden

#5748 - Ha' det godt derude og (måske) på gensyn. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5750 elwood 13 år siden

hehe hvor mange profiler skal du igennem før du indser din fejltagelse... just kidding 8-)

Next time lav en kvindelig profil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: