Gravatar

#5831 Skeloboy 13 år siden

At Wozniacki vandt, 6/6

Men det er op til kampen i morgen, fordi hun vandt i 3 sæt. Havde det været 2 sæt, var hun videre...eller hvis Stosur havde vundet...

Tennis generelt, 5/6
Gravatar

#5832 frankdrebin 13 år siden

Batsy skrev:
#5815 - lorte dag 0/6, starter rigtig godt, så falder min idiotiske ide'er på og ødelægger det hele...

#5818 - 5816# Gør jeg når jeg kommet i bedere humør så :)

#5823 - Nu er det helt nede i kulde kælderen den er dag, føj hvor en stinkende dårlig dag -100/6


Så kom med det, hvad er der galt? :)
Gravatar

#5833 MMB 13 år siden

Pink Floyd er, som mange allerede har været inde på, fantastiske. Dog vil jeg til hver en dag rangere Dark Side of the Moon som deres bedste album, og altså også bedre end The Wall, som hos mig må nøjes med en 3. plads (Wish You Were Here er nummer 2).
Gravatar

#5834 Lord Beef Jerky 13 år siden

Ved ikke helt hvor The Wall er placeret hos mig... er dog enig med Foeller i, at Dark Side Of The Moon er deres bedste. Wish You Were Here og Animals er også personlige favoritter, så måske en 4. plads til The Wall?

EDIT - Nej vent... Atom Heart Mother vil jeg også placere højere, så en 5. plads.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5835 davenport 13 år siden

Batsy - Jeg opdagede The Wall i mine forældres pladesamling da jeg var på din alder. Jeg fattede ikke så meget af det, men der var nogle ret catchy sange på, og efterhånden kunne jeg sætte mig og nyde hele historien. Men jeg tror det kræver lidt koncentration. Man kan ikke som sådan pille et enkelt nummer ud og bedømme det hele ud fra det, for det er lidt komplekst.
Når du har hørt hele værket, skal du opsøge deres koncert fra Berlin, som er fantastisk.

Og, ja: Hvad er der galt?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5836 Mr. Chriss 13 år siden

Jeg er femten, og var inde og høre Pink Floyd, i min mors mave, da de spillede i parken 1994. Nu er de et, af mine ynglings bands, og jeg sidder og kigger på deres plakat fra Puls lige nu. For resten har jeg også hørt Pink Floyd project, og som i siger, er de virkelig gode, og så hørte jeg også Roger Waters, da han spillede i Odense. Det var også en fed koncert, men skal ikke se ham i 2011.
Ps. Dark side of the moon er min ynglings plade med dem.
Gravatar

#5837 Collateral 13 år siden

#5833: Jeg sidder altid med en følelse af at der er en eller anden del af genialiteten jeg har overset på "Dark Side of the Moon", kan sagtens hører at det er et fantastisk album, men for mine øre er både "The Wall" og "Wish You Were Here" mere indfølte plader. Igen, jeg har ikke noget imod "Dark Side of the Moon", men på en Pink Floyd liste bliver det nok min foreløbige 3. plads (har hørt 4 albums.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5838 BN 13 år siden

Collateral (5837) skrev:
en Pink Floyd liste


Min ser sådan her ud:

1) Pulse (live album)
2) The Division Bell
3) A Momentary Lapse of Reason
4) The Wall
5) The Delicate Sound of Thunder (live album)
6) The Final Cut
7) Dark Side of the Moon (hele albummet spilles live på 'Pulse')
8) Wish You Were Here

Men hvert eneste af de ovennævnte albums får 10/10 i karakter herfra.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5839 MMB 13 år siden

#5838

Fatter simpelthen ikke, hvordan du kan rangere The Division Bell og A Momentary Lapse of Reason så højt. Hvis du spørger mig, er der sange på de albums, der grænser til det kedelige, og Waters sangskrivning er meget savnet! Men hey, vi er vel alle forskellige. :)
Gravatar

#5840 HonoDelLoce 13 år siden

At jeg skal tidligt i seng i aften 2/6 (der er altså bedre basis for hygge med konen, når vi går i seng ca. samtidigt, så helt slemt er det ikke ! :P )

At jeg skal RØV-tidligt op i morgen 0/6

At det er fordi jeg skal med flyveren til KBH for at se FCK og Alter Bridge 6/6 !

Det bliver sådan en ultimativ fed lørdag ! NØJ! hvor jeg glæder mig :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: