#6060 Jeg lagde også mærke til det, men tror det er et iboende fokuseringsproblem, hvis vi selvfølgelig snakker om det samme :)
Jeg lagde mest mærke til det i scenen hvor Kane lige var blevet lagt på bordet, og Ripley kommer styrtende ned, hvor hun bliver overfuset af Lambert for ikke at ville lukke dem ind.. Lige inden Ripley kommer, står Lambert ved siden ruden ind mod lab'et, og der er hun helt voldsomt sløret..
Men ja, det er nok nærmere et fokuseringsproblem.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6062 Vi snakkede i øvrigt om Lambert, hvor vi var ret enige om, at netop hendes reaktioner, nok ville svare bedst overens med vore egne, hvis vi blev udstillet i de samme situationer :) Ret ynkeligt, men hun er skide troværdig!
#6064 Ja jeg har set Alien og Aliens nu, desværre SE versionen af sidstnævnte, som jeg fandt langtrukken flere steder. Jeg har allerede været i karambolage omkring min opfattelse af billedkvaliteten af Aliens, som jeg trods alt synes er et mindre mirakel. Jeg havde aldrig troet, at man kunne have set den film i så høj kvalitet i HD.
Årets udgivelse? Alien er jo en favorit og nu er den her, i perfekt tilstand. Aliens er faldet på mit barometer (men jeg giver den en chance snart igen, med theatrical version) og så vidt jeg kan læse mig til andre steder, så har 3'eren og 4'eren IKKE fået den opmærksomhed, som de to andre, så de ser faktisk mindre detaljerede ud, end de to andre. Jeg synes derfor ikke Anthology hører til blandt de nominerede blandt årets udgivelser. Det kræver mere end masser af ekstramateriale, ellers viser man jo blot, at man ikke vurderer et par film særlig højt.
Det var planen, at den skulle sættes på i aften, men det bliver desværre først i morgen aften, da jeg i stedet er blevet kaldt ud på IT-support hos min moder i aften ! :D
Glæder mig til at se, om jeg er enig i din beskrivelse, men jeg vil i øvrigt lige tilføje, at jeg tror, at du husker "forkert" med hensyn til SE i DVD-boksen.. Da jeg så den, følte jeg den nemlig også langtrukken til tider.. Derfor er jeg også sikker på, at jeg nøjes med Theatrical i morgen :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6067 Det holder sanserne knivskarpe og kolesterolen fra cola og popcorn nede, som jo har en tendens til at bringe én i et stade, hvor perceptionen sløres og alt indsuges kritikløst. Så latten har så absolut sine fordele.
"Amerikanske studier peger på, at kaffens koffein kan øge risikoen for komplikationer under graviditet, og at kvinder har sværere ved at blive gravide, hvis de drikker for meget kaffe. Mere end to kopper om dagen kan give problemer med at blive gravid".
Og siden du drikker kvindernes kaffe, ja så er dette jo meget passende advarsel :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#6061 filmz-Myrepip 14 år siden
#6062 HonoDelLoce 14 år siden
Jeg lagde mest mærke til det i scenen hvor Kane lige var blevet lagt på bordet, og Ripley kommer styrtende ned, hvor hun bliver overfuset af Lambert for ikke at ville lukke dem ind.. Lige inden Ripley kommer, står Lambert ved siden ruden ind mod lab'et, og der er hun helt voldsomt sløret..
Men ja, det er nok nærmere et fokuseringsproblem.. :)
#6063 filmz-Myrepip 14 år siden
#6064 HonoDelLoce 14 år siden
Hvad synes du i øvrigt om udgivelsen? Har du set de andre film (eller nogle af dem?) :)
#6065 filmz-Myrepip 14 år siden
Dette skrev jeg
Årets udgivelse? Alien er jo en favorit og nu er den her, i perfekt tilstand. Aliens er faldet på mit barometer (men jeg giver den en chance snart igen, med theatrical version) og så vidt jeg kan læse mig til andre steder, så har 3'eren og 4'eren IKKE fået den opmærksomhed, som de to andre, så de ser faktisk mindre detaljerede ud, end de to andre. Jeg synes derfor ikke Anthology hører til blandt de nominerede blandt årets udgivelser. Det kræver mere end masser af ekstramateriale, ellers viser man jo blot, at man ikke vurderer et par film særlig højt.
Men uanset hvad. Stor udgivelse.
#6066 HonoDelLoce 14 år siden
Det var planen, at den skulle sættes på i aften, men det bliver desværre først i morgen aften, da jeg i stedet er blevet kaldt ud på IT-support hos min moder i aften ! :D
Glæder mig til at se, om jeg er enig i din beskrivelse, men jeg vil i øvrigt lige tilføje, at jeg tror, at du husker "forkert" med hensyn til SE i DVD-boksen.. Da jeg så den, følte jeg den nemlig også langtrukken til tider.. Derfor er jeg også sikker på, at jeg nøjes med Theatrical i morgen :)
#6067 filmz-ab 14 år siden
Du drikker alt alt for meget latte :-)
#6068 filmz-Myrepip 14 år siden
#6069 filmz-ab 14 år siden
Og siden du drikker kvindernes kaffe, ja så er dette jo meget passende advarsel :-)
#6070 filmz-Myrepip 14 år siden