At jeg ikke har snøfler 5/6 - Elsker dem, men jeg æder altid en helt pakke på 5 minutter (en af de store pakker), og så bliver jeg fed! At Liverpool tæsker CSKA London 5/6 - Vi når ikke at vinde PrL i år, og da Utd helst ikke skal vinde, så skal vi jo helst ikke tage alt for mange point fra smølferne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
At min kammerat altid har snøfler med til vores ugentlige gyserfilmsaften, kom nu tirsdag! 6/6
At jeg i dag blev færdig med The Walking Dead Compendium og jeg hungrer efter mere, men jeg har simpelthen ikke råd til at købe resten af historien lige nu 0/6
#6071 filmz-ab 14 år siden
Uhh den får jeg lyst til nu :-)
#6072 wimmie 14 år siden
#6073 dyg 14 år siden
At Liverpool tæsker CSKA London 5/6 - Vi når ikke at vinde PrL i år, og da Utd helst ikke skal vinde, så skal vi jo helst ikke tage alt for mange point fra smølferne.
#6074 misuma 14 år siden
At jeg i dag blev færdig med The Walking Dead Compendium og jeg hungrer efter mere, men jeg har simpelthen ikke råd til at købe resten af historien lige nu 0/6
#6075 Åkepool 14 år siden
Nå ja og at F.C.K. lige rundbarberer Horsens 6/6
#6076 HonoDelLoce 14 år siden
Arh yes, det var i sandheden en dejlig fodboldsøndag :)
Og som jeg skrev på facebook efter BiF-FCM..
Og så var der 16..... :D
#6077 Muldgraver 14 år siden
Halfdan Rasmussen: 6/6
#6078 Åkepool 14 år siden
Ja, det kan jo gå hen og blive et historisk overlegent mesterskab, hvis de tager sig sammen og holder dampen oppe.
#6079 Åkepool 14 år siden
Den skal trods alt ikke ha' laveste karakter, for der skete hverken min søn, mig eller modparten noget.
#6080 Batsy 14 år siden