Ja ja ja. Jeg er himmelen. Milan vinder Derby della Madonnina. Også kendt som Inter (Perdenti) - Milan.
Nøj hvor er det bare en fantastisk sejr og så ligger vi nummer 1 med 6 point ned til perdenti. Og så en dag med 10 mand i en halv time, pga. en dårlig dommer.
Dagens højdepunkter var da Zlatan lige lukkede munden på perdentis tilhængere og blev matchvinder, ved at score på straffe efter at have tørret Materazzi.
Senere gav han så Materazzi noget af hans egen medicin med to ben lige i brystet. Men altså det er jo enten en selv eller Materazzi der ryger ned, det vidste Zlatan godt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#6131 wimmie 14 år siden
*Like*
#6132 misuma 14 år siden
At hun nævner mine begyndende høje tindinger 0/6 Det' altid rart.
#6133 neran 14 år siden
#6134 filmz-jonasgr 14 år siden
Nøj hvor er det bare en fantastisk sejr og så ligger vi nummer 1 med 6 point ned til perdenti. Og så en dag med 10 mand i en halv time, pga. en dårlig dommer.
Dagens højdepunkter var da Zlatan lige lukkede munden på perdentis tilhængere og blev matchvinder, ved at score på straffe efter at have tørret Materazzi.
Senere gav han så Materazzi noget af hans egen medicin med to ben lige i brystet. Men altså det er jo enten en selv eller Materazzi der ryger ned, det vidste Zlatan godt.
'Cause I'm evil"
#6135 Collateral 14 år siden
"[...]Årets gruppe blev Alphabeat, der vandt foran Kashmir og Nephew."
Hele artiklen:
-6/6
#6136 wimmie 14 år siden
:/
#6137 MOVIE1000 14 år siden
#6138 dyg 14 år siden
Gider virkeligt ikke til at være syg nu, så jeg håber på, at det bare er fysisk såvel som mental træthed efter et par lange uger.
#6139 wimmie 14 år siden
For ikke at glemme en hård weekend :)
Håber du bliver frisk.
#6140 dyg 14 år siden