At jeg pludseligt har fået smidt en tilbagebetalingsplan for SU-lån i hovedet af Økonomistyrelsen - på trods af at jeg lige er startet på uddannelsen igen: 1/6
At mit lån ikke ser helt så slemt ud som forventet: 4/6
At jeg formentligt sagtens kan få skubbet betalingsstarten ved bare at få mit uddannelsessted til at underskrive et stykke papir med forventet slutdato på mit studie: 6/6
At endnu en udskydelse af betalingsstart blot betyder tilskrivelse af nye renter, der i forvejen udgør mere end en tredjedel af mit lån: 1/6
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Mere eller mindre spontane film-aftener vil bestemt være noget jeg ville dukke op til - men jeg synes så også det vil være helt ok hvis nogen der bor et mere tilgængeligt sted ville holde det ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har faktisk lyst til at holde en film aften, men tvivler at de fleste vil helt til Esbjerg for det, og tror næppe at mine forældre vil ligge hus til det :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Aflevering efter aflevering efter aflevering tager hårdt på en og jeg ved godt at jeg får tidlig juleferie i år, men hvis det er på bekostning af at vi skal piskes igennem en ton af undervisningsmateriale på rekord tid, så vil jeg hellere have senere juleferie og mindre stress. :S
Jeg er allerede bagefter med en aflevering, det heldig vis en mindre en af slagsen, men jeg er træt af at være bagefter og vi har lige fået en pænt besværlig opgave for nu, det kan ikke være godt når selve opgavebeskrivelsen fylder 5½ side. Opgaven skal afleveres d. 12 december.
Mentalt og fysisk energi niveau lige nu - 0/6 (Der er bare ingen ting at tag af, jeg er fuldstændig færdig)
Mig der bitcher - 0/6 (Jeg må til at finde nogle positive ting ved tilværelsen, jeg brokker mig sgu alt for meget) ;P
#6141 Thomsen 14 år siden
At mit lån ikke ser helt så slemt ud som forventet: 4/6
At jeg formentligt sagtens kan få skubbet betalingsstarten ved bare at få mit uddannelsessted til at underskrive et stykke papir med forventet slutdato på mit studie: 6/6
At endnu en udskydelse af betalingsstart blot betyder tilskrivelse af nye renter, der i forvejen udgør mere end en tredjedel af mit lån: 1/6
#6142 Kruse 14 år siden
#6143 filmz-Myrepip 14 år siden
0/6
#6144 tiany 14 år siden
Du arrangere da bare et arrangement, så skal vi nok komme :P
#6145 wimmie 14 år siden
Mere eller mindre spontane film-aftener vil bestemt være noget jeg ville dukke op til - men jeg synes så også det vil være helt ok hvis nogen der bor et mere tilgængeligt sted ville holde det ;)
#6146 Wangsgaard 14 år siden
Bor desværre kun i en meget lille 1-værelset lejlighed :S
At min søster venter sig en lille pige 6/6
Opdatering til Angry Birds på Android 6/6
At jeg ikke får læst -6/6
#6147 MOVIE1000 14 år siden
#6148 Bony 14 år siden
#6149 MOVIE1000 14 år siden
#6150 Bobby Singer 14 år siden
Jeg er allerede bagefter med en aflevering, det heldig vis en mindre en af slagsen, men jeg er træt af at være bagefter og vi har lige fået en pænt besværlig opgave for nu, det kan ikke være godt når selve opgavebeskrivelsen fylder 5½ side. Opgaven skal afleveres d. 12 december.
Mentalt og fysisk energi niveau lige nu - 0/6 (Der er bare ingen ting at tag af, jeg er fuldstændig færdig)
Mig der bitcher - 0/6 (Jeg må til at finde nogle positive ting ved tilværelsen, jeg brokker mig sgu alt for meget) ;P