Gravatar

#6201 evermind 14 år siden

Myrepip (6199) skrev:
#6198 Nej, jeg havde den bedste af alle! Jeg havde lillepigen og den tid er hellig :) Har i nu 8 år, ikke misset én aftale eller skulle få hende passet pga. et arrangement. Jeg skal inviteres personligt til middag hos bossen, hvis jeg skal ud i den overvejelse :)

"Daddy loves you, honey, but daddy also loves Bruce Springsteen. And in all fairness, Bruce Springsteen was here first ..." :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6202 wimmie 14 år siden

dyg (6197) skrev:
#6194 - Aww, lille pus. Honningkage burde mindst give 2/6, så det må virkeligt have været en dum dag :(

Altså...jeg ELSKER honningkage, så ja det trak godt op i karakteren og jeg fik da også lidt mere styr på det hele i løbet af aftenen. Min jobsituation er bare træls lige nu - fik at vide i går at jeg måske skulle på daghold hver 3. uge hvilket kommer til at betyde at jeg mister aftentillæg og dermed får mindre i løn + at det kommer til at knibe med kørslen da Michael jo arbejder om aftenen og skal have bilen. Derudover vil der jo blive dobbelt kørsel den uge jeg er på daghold så vi vil tjene mindre men bruge flere penge på benzin. Og nej, vi har ikke råd til en ekstra bil :/
Derudover havde jeg en kollega som mødte beruset op på sit arbejde i går, så hun skal vist være ret heldig hvis hun ikke bliver fyret. Selvom det var ret så dumt og vi er mange der er bange for at hun har et problem med alkohol, så er hun altså en sød og rar person så vi vil da helst ikke af med hende.
Er lidt spændt på hvordan dagen i dag kommer til at forløbe på jobbet.... lige nu tror jeg at jeg vil tage ned og træne; det plejer at hjælpe lidt :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6203 filmz-Myrepip 14 år siden

#6201 Sådan ca. ja :)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6204 Highland Park 14 år siden

#6199: Se #6198 og #6195. Alt handler altså ikke om Bruce. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6205 Skeloboy 14 år siden

#6202 - :S, det er sgu da også en hel del ting lige i oven i hinanden
Gravatar

#6206 filmz-Myrepip 14 år siden

#6204 Nej, der er også lillepigen!
Gravatar

#6207 gi-jones 14 år siden

Myrepip (6199) skrev:
#6198 Nej, jeg havde den bedste af alle! Jeg havde lillepigen og den tid er hellig :) Har i nu 8 år, ikke misset én aftale eller skulle få hende passet pga. et arrangement. Jeg skal inviteres personligt til middag hos bossen, hvis jeg skal ud i den overvejelse :)
Tjek igen. Jeg skrev til PredatorX :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6208 Skeloboy 14 år siden

Multinational 2 kommer 1. december 6/6

Ak ja, hvor har jeg spillet det meget som lille dreng. Har stadig den originale, men det er temmelig hærget med krøllede kort, stearin på brættet og kun en regelbog tilbage...
Gravatar

#6209 misuma 14 år siden

Fik lige checket svigerfars nye dyt ud. Mercedes E320 CDI...nammenam 6/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6210 filmz-Myrepip 14 år siden

Jimmy Fallon lavede sateme en god fortolkning af Neil Young og så endda med Springsteen som gæst fortolkende sig selv :)

6/6

Skriv ny kommentar: