Så fik jeg endnu engang 100 kr i Blockbuster Kundepanel 6/6 Det er ca 15. gang jeg får dette siden jeg meldte mig til ordningen. Skræmmende mange penge jeg har brugt egentlig 0/6
Med fare for at fremstå som en del af den slags forældre med skyklapper på, så vil jeg alligevel påstå at min 6-årige søn er ret så godhjertede og høre efter hvad sine skrappe forældre siger, men han er altså begyndt at vise tænder i 0.klasse. Han nægter på det groveste at holde orden på sit garderobe-rum, han er stædig i sådan en grad at SFO-pædagogen i dag henvendte sig til mig. Det er jeg sgu ikke vant til...jeg er klar til udfordringen, tror jeg.
Nåja, havde bare en en træls dag på arbejde i går...i modsætning til hvad jeg skriver så er det altså ikke fordi jeg hader mit job.
Jeg har meldt mig til overarbejde hele december måned - bl.a. 3 ekstra søndage og en ekstra fredag (altså dage hvor jeg egl. havde fri) + ekstra timer alle hverdage fra den 13. til og med den 23.
Den 24. og 31. er selvbetalte fridage - vi kan ikke komme på arbejde men skal selv betale med afspadsering. Jeg får så at vide at søndag den 19. december hvor jeg kommer ekstra får jeg ikke overarbejdsbetaling - jeg får i stedet en anden fridag....nemlig den 31. december; en dag jeg allerede havde fri på og som alle andre også har fri på :/ Så dvs. at hvis jeg ikke havde meldt mig til den 19. så havde jeg både haft fri dér OG den 31. december...
Jeg føler mig lidt snydt.... de andre overarbejdsdage får jeg overarbejde for - ved ikke hvorfor det er anderledes den 19. Dette får jeg naturligvis først at vide efter at jeg har meldt mig til ekstraarbejde - i den tro at jeg får de 50% ekstra udbetalt i overarbejdsbetaling...
Oh well, dagen i dag er dog næsten til topkarakter. Som et plaster på såret er der lige blevet sat 50.000 kr ind på min konto i dag :D Det er arven fra min farmor som døde i marts. Dog sætter vi de 45.000 ind på afbetaling på vores billån; dette betyder at vi betaler af på bilen for allersidste gang i februar næste år :D Nice.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Igår fandt jeg en Supermand boks med alle filmene i, i alle de udgivleser der har været med dem + en masse ekstramateriale til kun 150 kr, men jeg ville lige høre herinde inden jeg gjorde noget dumt er den det værd??
Superman - The Ultimate Collectors Edition er et KLASSEKØB. Specielt taget i betragtning af den kun koster 150 kroner. Det er den mest komplette DVD-boks jeg nogensinde har set! den indeholder alt hvad en superman-fan kunne ønske sig. Den har ekstramateriale til ufatteligt mange timer omhandlende selve arbejdet på de forskellige film men også analyser af superman-mytologien + superman historie. Samtidig indeholder den De gamle superman tegnefilm fra Fleicher studios som er små genialiteter. Ud over det indeholder den en masse andre små godter og så selvfølgelig alle de store superman-film + en gammel film med George Reeves i hovedrollen og Superman II: The Richard Donner Cut.
Jeg er Superman-fan men hvis jeg skal forsøge at kigge neutralt på boksen vil jeg stadig klart anbefale dig at købe den! Genial samling af superman-materiale. Intet mindre.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Så vil jeg da prøve at købe den, jeg holder nu meget af Supermand II, men det lyder spændende med ekstramaterialet, det ser ud til at den er værd at tilbringe en søndag på, så er det bare lige om de stadig har den, ellers synes jeg ikke rigtigt at jeg er gået glip af noget, jeg er jo ikke ligefrem fan af supermand.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#6381 Notional 14 år siden
#6382 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#6383 wimmie 14 år siden
Nu går jeg i seng - denne dag behøver ikke at vare længere...
#6384 misuma 14 år siden
Så fik jeg endnu engang 100 kr i Blockbuster Kundepanel 6/6 Det er ca 15. gang jeg får dette siden jeg meldte mig til ordningen. Skræmmende mange penge jeg har brugt egentlig 0/6
#6385 Petrescu 14 år siden
#6386 misuma 14 år siden
#6387 misuma 14 år siden
#6388 wimmie 14 år siden
Jeg har meldt mig til overarbejde hele december måned - bl.a. 3 ekstra søndage og en ekstra fredag (altså dage hvor jeg egl. havde fri) + ekstra timer alle hverdage fra den 13. til og med den 23.
Den 24. og 31. er selvbetalte fridage - vi kan ikke komme på arbejde men skal selv betale med afspadsering. Jeg får så at vide at søndag den 19. december hvor jeg kommer ekstra får jeg ikke overarbejdsbetaling - jeg får i stedet en anden fridag....nemlig den 31. december; en dag jeg allerede havde fri på og som alle andre også har fri på :/
Så dvs. at hvis jeg ikke havde meldt mig til den 19. så havde jeg både haft fri dér OG den 31. december...
Jeg føler mig lidt snydt.... de andre overarbejdsdage får jeg overarbejde for - ved ikke hvorfor det er anderledes den 19.
Dette får jeg naturligvis først at vide efter at jeg har meldt mig til ekstraarbejde - i den tro at jeg får de 50% ekstra udbetalt i overarbejdsbetaling...
Oh well, dagen i dag er dog næsten til topkarakter. Som et plaster på såret er der lige blevet sat 50.000 kr ind på min konto i dag :D
Det er arven fra min farmor som døde i marts. Dog sætter vi de 45.000 ind på afbetaling på vores billån; dette betyder at vi betaler af på bilen for allersidste gang i februar næste år :D
Nice.
#6389 Twister 14 år siden
Superman - The Ultimate Collectors Edition er et KLASSEKØB. Specielt taget i betragtning af den kun koster 150 kroner. Det er den mest komplette DVD-boks jeg nogensinde har set! den indeholder alt hvad en superman-fan kunne ønske sig. Den har ekstramateriale til ufatteligt mange timer omhandlende selve arbejdet på de forskellige film men også analyser af superman-mytologien + superman historie. Samtidig indeholder den De gamle superman tegnefilm fra Fleicher studios som er små genialiteter. Ud over det indeholder den en masse andre små godter og så selvfølgelig alle de store superman-film + en gammel film med George Reeves i hovedrollen og Superman II: The Richard Donner Cut.
Jeg er Superman-fan men hvis jeg skal forsøge at kigge neutralt på boksen vil jeg stadig klart anbefale dig at købe den! Genial samling af superman-materiale. Intet mindre.
#6390 MOVIE1000 14 år siden