Selve oplevelsen er egentlig højst 2/6, men tanken om de små brødres (forhåbentlige) glæde over gaverne er ren 6/6, og når man har det in mende, mens man handler gaverne ind, så er det ikke så slemt endda..
Og når man så krydrer det med en god omgang burger-menu på Café Bord 1 i Aalborg Storcenter, som er noget af det mest geniale spise til under 100kr, man finder i Aalborg, så blev det alt i alt en ret god dag.. Til trods for ømme ømme skuldre og nakke :)
Nåh ja, og så fik jeg da også lige købt et par nye handsker og en hue til mig selv.. Samt Groundhawk Day på BD..
Ved du hvad - 5/6 for dagen i dag! Og hvis kæresten vil det, så ender den med 6 !
Get it? Huh? Get it?
Sorry, det har været en lang dag...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Den informationsbjælke der kører i toppen på kanal 4, om kanalflytning d. 29 nov. Forstår vitterligt ikke hvorfor den kører endnu.. Sidder og prøver at se Solens Rige!
#6686 - Pas, men jeg vil bare have det overstået. Er lige kommet hjem fra lægevagten, da jeg ikke kunne holde smerterne ud længere. Fik et skud i røven og noget ketogan med hjem, hvis det første ikke var nok... Men det var det heldigvis.
Nu vil jeg sgu sove!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#6681 misuma 15 år siden
Releasen er rykket til i dag, fik en mail fra Blockbuster i morges om dette og købte den efter arbejde.
#6682 frankdrebin 15 år siden
#6683 Mr. Chriss 15 år siden
#6684 HonoDelLoce 15 år siden
Selve oplevelsen er egentlig højst 2/6, men tanken om de små brødres (forhåbentlige) glæde over gaverne er ren 6/6, og når man har det in mende, mens man handler gaverne ind, så er det ikke så slemt endda..
Og når man så krydrer det med en god omgang burger-menu på Café Bord 1 i Aalborg Storcenter, som er noget af det mest geniale spise til under 100kr, man finder i Aalborg, så blev det alt i alt en ret god dag.. Til trods for ømme ømme skuldre og nakke :)
Nåh ja, og så fik jeg da også lige købt et par nye handsker og en hue til mig selv.. Samt Groundhawk Day på BD..
Ved du hvad - 5/6 for dagen i dag! Og hvis kæresten vil det, så ender den med 6 !
Get it? Huh? Get it?
Sorry, det har været en lang dag...
#6685 dyg 15 år siden
At det ikke hjælper mig en skid lige nu: 0/6
Damn jeg glæder mig til det er done!
#6686 HonoDelLoce 15 år siden
2,5 uge.. Det vil sige lige et par dage før juleaften? Øv da..
Er det ikke noget med for meget mad oven på sådan en operation ikke er for godt?
#6687 frankdrebin 15 år siden
0/6
#6688 dyg 15 år siden
Nu vil jeg sgu sove!
#6689 filmz-Myrepip 15 år siden
#6690 dyg 15 år siden